خبر فوری

برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی در بشاگرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عبدالرضا روشن ضمیری رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان بشاگرد گفت: چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با شرکت 200دانش آموز در سالن ورزشی شهرگوهران آغاز شد.
وی افزود: این المپیاد با شرکت 80 پسر و 120دختر در 8 رشته ورزشی در سه مقطع تحصیلی در حال برگزاری است.
رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان بشاگرد افزود: هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی سرزندگی محیط مدرسه و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.
عبدالرضا روشن ضمیری گفت: در این المپیاد دانش آموزان در رشته‌های فوتبال، فوتسال، مینی والیبال، مینی بسکتبال ،دو ومیدانی، تنیس روی میز،هندبال، بازی های بومی و محلی با هم رقابت می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید