برنامه‌های جامعی در آستان قدس رضوی برای توانمندسازی محرومان مدون شده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، سید مرتضی بختیاری ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در طراحی و تولید سوغات فرهنگی زائر اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عرضه محصول ایرانی فاخر برای سوغات زائران از اولویت‌های آستان قدس رضوی است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: موثرترین اقدام برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و شبهه افکنی های مداوم آنان، کار فرهنگی عمیق برای کودکان و نوجوانان است.

وی گفت: آثار اساتیدی نظیر شهید آیت‌الله مطهری، شهید هاشمی‌نژاد و‌… الگوی بسیار مناسبی از کتاب‌هایی است که به زبان کودکانه خوراک فکری و معرفتی کودکان و نوجوانان را فراهم کرده است.

بختیاری با اشاره به لزوم فراهم کردن زمینه فعالیت برای صاحبان فکر، قلم و اندیشه برای نوآوری و تولید محصولات و آثار فاخر گفت: مجموعه سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برای تحقق این موضوع از ظرفیت نخبگان فرهنگی بهره خواهد برد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر سهم محصولات چینی در بازار سوغات زائران بیش از ٨

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید