هرمزبان:بندر عباس - ایرنا- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میناب ازراه اندازی انجمن یاوران وقف با هدف ترغیب مردم به وقف در این شهرستان خبر داد.

راه اندازی انجمن یاوران وقف در میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، مصطفی محب زاده روز چهار شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمیته انجمن یاوران وقف در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در شهرستان فعالیت می کند.
وی اظهار کرد: افزایش شناخت و اعتماد مردم نسبت به وقف و بیان آثار و برکات این صدقه جاریه برای مردم می‌ تواند در تشویق آنان به وقف موثر باشد.
وی با تاکید بر انجام وقف فرهنگی و قرآنی در این شهرستان گفت: مردم آگاهی لازم از آثار و برکت های این نوع وقف ندارند که در این زمینه نیازمند تبلیغ و آگاه ‌سازی مردم توسط یاوران وقف هستیم.
محب زاده افزود: در این راستا نیاز به همراهی و همکاری روحانیان شهرستان برای مشاوره در زمینه وقف وجود دارد.
وی با تاکید بر سوق دادن نیت های واقفان به سوی رفع نیازهای روز جامعه، اظهار کرد: یاوران وقف می ‌توانند در زمینه های تعلیم و تربیت، ایتام بی ‌بضاعت، کمک به نیازمندان، توسعه علم و دانش، امور قرآنی و فرهنگی فعالیت کنند.
وی گفت: گسترش فرهنگ وقف و برطرف کردن نیازهای روز جامعه نیازمند ثبت وقف‌ های جدید در موضوع های مختلف است.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق بندر غباس قراردارد.
7408/7194
خبرنگار : علی نجفی * انتشار دهنده : محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید