خبر فوری

مقامات انتظامی پیگیر علت تیراندازی شبانه در شهر کوشکنار

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، خبری صبح امروز در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که در آن خبر از تیراندازی شبانه در شهر کوشکنار شهرستان پارسیان و زخمی شدن ۵ نفر می‌داد.

در همین رابطه فرماندار شهرستان پارسیان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تأیید این خبر افزود: شب گذشته در مهمانی که تعدادی از شهروندان کوشکنار به همراه یکی از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کوشکنار حضور داشتند، فردی ناشناس با موتور به این محل آمده و با تفنگ ساچمه‌زنی اقدام به تیراندازی می‌کند.

«محمد رادمهر» با اشاره به این‌که در این رابطه که تیراندازی در تاریکی انجام‌شده، تعدادی از افراد زخمی می‌شوند، خاطرنشان کرد: فرد ناشناس پس از شلیک به‌سرعت با موتورسیکلت فرار می‌کند.

وی بابیان این‌که افراد زخمی به‌سرعت به بیمارستان منتقل می‌شوند، تصریح کرد: همگی پس از درمان به‌صورت سرپایی مرخص شده و اکنون مشکلی نیست.

رادمهر با اشاره به این‌که هم‌اکنون جو شهر کوشکنار آرام و هیچ مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افراد از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی خودداری کنند.

فرماندار شهرستان پارسیان با بیان این‌که نیروی انتظامی از زمان رخ دادن این اتفاق سریعاً در حال رصد و پیگیری هستند، عنوان کرد: مقامات انتظامی فرد مظنونی در این خصوص دستگیر کرده‌اند و در حال پیگیری پرونده هستند.

وی اظهار امیدواری کرد وحدت و آرامش مثال‌زدنی در شهرستان پارسیان هم‌چنان برقرار باشد و افراد در فضای مجازی بدون اطلاع دست به برهم زدن این آرامش نزنند.

در همین خصوص منتخبین شورای اسلامی شهر کوشکنار در پی حادثه تیراندازی شب گذشته در این شهر بیانیه صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

«حادثه تلخ و دردناک دیشب که منجر به مصدوم شدن تعدادی از همشهریان بزرگوار ما گردید و جامعه فهیم و با درایت کوشکنار را در بهت و حیرت فرو برد قطعاً با اعتماد و اطمینانی که به مسئولین امنیتی شهرستان وجود دارد عوامل این فتنه شناسایی خواهند شد، اما آنچه ما اکنون به آن نیازمندیم حفظ وحدت و یکپارچگی همه آحاد مردم کوشکنار است. از محضر محترم همه اقشار فرهیخته کوشکنار استدعا می‌رود مثل همیشه با حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه گمانه‌زنی، عرصه را بر کج‌اندیشان و مخلان نظم و امنیت فکری جامعه تنگ و تنگ‌تر کنند. امروز ما با همدلی و اتحاد خود ثابت می‌کنیم که درخت تنومند فرهنگ و اصالت ما در برابر این بادهای هرزه، توانمند و باصلابت ایستاده و مسیر ترقی و پیشرفت، تنها راه پیش روی ماست».

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید