خبر فوری

چهارشنبه بازار در بشاگرد راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از جهادکشاورزی هرمزگان، محمد احمدی بیان داشت: چهارشنبه بازار با هدف ایجاد رونق اقتصادی در بخش کشاورزی، ایجاد انگیزه برای تولید کنندگان و معرفی محصولات تولیدی به مشتریان در این منطقه راه اندازی می شود.

احمدی افزود: خوص، زری بافی، حصیر، سبد، گلیم، جارو، مرغ محلی، تخم مرغ و انواع میوه های گرمسیری از مهمترین محصولاتی هستند که در چهارشنبه بازار عرضه می شود.

و ی عنوان کرد: با راه اندازی این طرح برای جمعی کثیری از زنان و دختران این منطقه اشتغال ایجاد خواهد شد. کسب و کار های خانگی نقش مهمی در  اقتصاد خانواده خواهند داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید