خبر فوری

اقتدار ملت ایران کمر گروه‌های تکفیری دست‌نشانده رژیم‌های منطقه را شکسته است/ مردم و مسؤولان برای توسعه اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در جمع مردم شهرستان بشاگرد واقع در شرق هرمزگان اظهار داشت: ملتی می‌تواند راه سعادت را بپیماید که در مسیر حیات واقعی، حیات علمی، حیات عقلانی و حیات اخلاقی و اعتقادی قدم برداشته است.

وی افزود: حیات در منطق قرآن، دستاورد و ثمره‌ای از فهم آموزه‌های دین و آراسته شدن به این آموزه است و اگر دین را آنگونه که هست بیاموزیم و در مدرسه قرآن، وحی و امامت زانو بزنیم و به آموخته‌های خود عمل کنیم، به معنای واقعی کلمه، ثمره آن در دنیا، اقتدار و ثروت دانش خواهد بود و در عالم آخرت حیات راستین و ابدی را تجربه خواهیم کرد.

نایب‌ رئیس مجلس نهم تصریح کرد: شهدا در راه انجام شایسته وظیفه خویش، جان خود را تقدیم کرده‌اند و در سایه این فهم و شعور و باور و اعتقاد به حیات ابدی دست یافته‌اند و نه‌ تنها خود به این حیات رسیدند، بلکه برای یک ملت بزرگ، حیات سیاسی مقتدری را به جا گذاشته‌اند.

ابوترابی‌فرد یادآور شد: اقتدار امروز ملت بزرگ ایران، اقتدار همه مسلمانان جهان و مقاومت اسلامی در ملت عراق و سوریه است و این قدرت در مقابل تمام قدرت‌های شیطانی ایستاده و کمر گروه‌های تکفیری دست‌نشانده رژیم‌های منطقه را شکسته است که این خود از دستاوردهای شهداست.

وی در ادامه با اشاره به مقابله، ایستادگی و عزم و اراده ملت ایران متذکر شد: تلاش برای دستیابی به قله‌های علم و فناوری و ساخت اقتصاد مقاومتی در جهت ترسیم بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری قابل ستایش است و باید مردم و مسؤولان در کنار هم برای اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم جوانان غیور و باغیرت شهرستان بشاگرد و جنوب و مرزداران سلحشوری که همیشه از عزت و اقتدار و استقلال ایران اسلامی دفاع  کرده‌اند، با ایستادگی در راه خدا و آراستگی به ایمان و فضائل اخلاقی و با عمل صالح و ترک معصیت، مسیر حیات واقعی را بپیمایند و برای مردم این سرزمین و ملت‌های مسلمان منطقه دانش و امنیت، اقتدار و عزت را به‌دست بیاورند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید