خبر فوری

لزوم همکاری بیشتر راه و شهرسازی هرمزگان در اتمام بخش‌های پایانی پروژه فرهنگی بندرخمیر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرخمیر، علیرضا درویش‌نژاد امشب در نشست شورای اداری شهرستان خمیر، مردم این شهر را مردمی بافرهنگ دانست و اظهار داشت: مردم شهرستان بندرخمیر با فرهنگ بیگانه نیستند و حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری این شهرستان در استان، نشان از هویت فرهنگی این شهرستان است و این موضوع باعث شده شهرستان خمیر در کانون توجهات قرار گیرد که برگزاری جشنواره موسیقی و شب شعر در بندرخمیر گویای همین موضوع است.

وی افزود: استعدادها و ظرفیت‌های زیادی در بندرخمیر وجود دارد که بایستی از این استعدادها به نحو شایسته استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در معرفی مدیر فرهنگ و ارشاد خمیر یک وقفه‌ای ایجاد شد که باید مراحل قانونی خود را طی می‌کرد که خوشبختانه این موضوع به سرانجام رسید و امیدواریم با انتصاب مدیر جدید فرهنگ و ارشاد خمیر، برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان ملموس و رو به جلو باشد.

درویش‌نژاد اظهار کرد: پروژه مجتمع فرهنگی بندرخمیر مراحل پایانی خود را طی می‌کند و امیدواریم اداره‌کل راه و شهرسازی استان نیز بخش‌های پایانی آن را هرچه سریعتر به انجام برساند تا این مجتمع، محلی برای تجمع هنرمندان منطقه و اصحاب هنر و فرهنگ فعالیت خود را آغاز نماید.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با هر انقلابی در دنیا متفاوت است و وجه تمایز انقلاب اسلامی با هر انقلابی، خمیرمایه عقیدتی و فکری آن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در شکل‌گیری هر انقلابی، عواملی نقش دارند اما در ایجاد انقلاب اسلامی ایران هم عوامل و هم دلائلی نقش داشت که دلایل آن مسایل فرهنگی و نگاه اندیشمندانه به مسائل معرفت‌شناسی است.

این مسؤول اضافه کرد: در اقتصاد، سیاست و هر مقوله دیگری، فرهنگ حرف اول را می‌زند و همه افراد اعم از دانشگاهی، حوزوی، افراد کم‌سواد و… نیاز به فرهنگ داشته و در ذهن آنان چرایی‌هایی وجود دارد و این نیازمندی‌ها و چرایی‌ها همان فرهنگ است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید