خبر فوری

اجرای 250 برنامه فرهنگی و افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه عمرانی در بستک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، علاءالدین عزیزی صبح امروز در نشستی خبری در خصوص برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به حضور حداکثری مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز این مرز و بوم، اظهار کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای آن و انتقال آن به نسل امروز امری ضروری است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های این ایام بایستی مبتنی بر آرمان‌ها و ایجاد روحیه انقلابی و با مشارکت جدی دانش‌آموزان و اولیای آنان صورت گیرد تا دانش‌آموزان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی بیشتر از پیش آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در ادامه گفت: به‌مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اجرای 250 برنامه فرهنگی در سطح مدارس این شهرستان، 7 پروژه عمرانی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی به ارزش بیش از 48 میلیارد ریال است که با کمک خیرین و اداره‌کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در این ایام انجام و به بهره‌برداری می‌رسد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید