خبر فوری

باید جوانان را با آسیب‌های فرهنگ غرب آشنا کرد/ مسؤولان بیکاری جوانان را جدی بگیرند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رویدر، شیخ محمد صالح یوسفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل‌سنت شهر رویدر اظهار کرد: نسل جوان جامعه امروز، سازندگان آینده کشور هستند و باید مراقب آنان باشیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه هجمه فرهنگ غرب موجب شده که جوانان بسیاری دلشیفته این فرهنگ شوند، افزود: برخی از جوانان ما در حال فاصله گرفتن از ارزش‌های اصیل اسلامی هستند.

خطیب جمعه شهر رویدر ادامه داد: غرب بخش بزرگی از پیشرفت‌های خود را به واسطه استیلا بر ملت‌های جهان به دست آورده و حتی بسیاری از علوم کشورهای اسلامی و از جمله ایران را در کارهایشان مورد استفاده قرار داده‌اند و لذا ما باید واقعیت‌های جهان امروز و دلایل رشد آنان را برای نسل جوان جامعه‌مان تشریح کنیم.

شیخ یوسفی گفت: اسلام را باید همان‌طور که وجود دارد به جوانان‌مان معرفی کنیم تا جوانان جامعه ما بدانند که چه ارزش‌های والایی در جهان اسلام وجود دارد.

وی تأکید کرد: جوامع غربی به دلیل آزادی‌های بی‌حساب و کتاب و عدم توجه به ضوابط اخلاقی، دچار انحطاط‌های فراوانی شده‌اند که خودشان نیز به آن اذعان دارند و باید واقعیت‌های دنیای غرب را برای جوانان به شکل درستی بازگویی کرد تا جوانان گمان نکنند که غرب کانون آمال و آرزوها است.

خطیب جمعه رویدر در بخش دیگری از اظهارات خود از مسؤولان خواست تا به طور جدی به مسئله اشتغال جوانان توجه کنند چرا که بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها در جامعه در سایه بیکاری به وجود می‌آید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید