خبر فوری

همراهی و همدلی ملت و دولت در حادثه پلاسکو بی‌نظیر بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدحسین معتمدی‌فر در خطبه‌های ظهر امروز میناب به پیام مقام معظم رهبری خطاب به انجمن اسلامی دانشجویان کشور اشاره کرد و گفت: این پیام برای همه دانشجویان داخل و خارج از کشور کار گشاست.

وی افزود: در برابر استکبار جهانی به وظیفه خودمان عمل کنیم و در مقابل آن بایستیم چراکه مسیر انقلاب اسلامی در جهت استکبارستیزی و مقابله در برابر ظالمان و حمایت از مظلوم است.

خطیب جمعه میناب اضافه کرد: آنچه مهم است بدانیم استکبار، سلاح آن پنهان است و بازخوردهای آن را مشاهده می‌کنیم و به عینه در موضوع تصویب قانون داماتو علیه ملت ایران دیدیم و یکی از کارهای استکبار دمیدن یاس و ناامیدی است و ما باید سرزنده و امیدوار به کشور خودمان باشیم.

معتمدی‌فر گفت: دین در دانشگاه‌های ما کمرنگ شده است و باید به مقوله دین در دانشگاه‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: منافقین ذره‌ای نتوانستند در اراده امام(ره) خللی ایجاد کنند و این ویژگی امام خمینی را شخصیتی بی‌بدیل جلوه داد.

امام جمعه میناب در ادامه گفت: وظیفه ما نسبت به امام خمینی(ره) شناخت و شناساندن راه امام است و باید در متون درسی امام‌شناسی داشته باشیم و جوانان امروز ما چقدر امام را می‌شناسند و دفاع از آرمان‌ها و اندیشه‌های امام وظیفه ماست.

وی به حادثه پلاسکو اشاره کرد و عنوان داشت: قبل از ایمن‌سازی ساختمان‌ها باید برخی از افراد را ایمن‌سازی کنیم چرا برخی‌ها ایمن نیستند و همه چیز را چماق کرده‌اند و بر سر جمهوری اسلامی می‌کوبند. در حادثه پلاسکو، جمهوری اسلامی چه گناهی دارد. به این ساختمان بیش از 30 بار اخطار داده شده است.

معتمدی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: همراهی و همدلی ملت و دولت در حادثه پلاسکو بی‌نظیر بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید