خبر فوری

یکی از عوامل مهم پیشبرد و ادامه انقلاب اسلامی، ساده زیستی دولتمردان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بستک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام سید مجتبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت دادن به نماز، اظهار داشت: نماز که گل سرسبد عبادات است و باید نماز را با حضور قلب و اول وقت ادا کرد، بهترین نماز، نمازی است که ما را از پلیدی و زشتی دور کند.                                               

وی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو عنوان کرد: آنچه دل همه ایرانیان و انسان‌های باعاطفه را سوزاند، آتش بر افروخته‌ای بود که دلاورمردان و جوانمردانی از جامعه پر افتخار آتش‌نشانی کشور را در کام خود فرو برد و از دل آتش، سکوی پرش به سوی آسمان‌ها برایشان ساخت و باعث شد تا این دلاورمردان از خطه آتش با بال‌های سوخته تا عرش پر بکشند.

امام جمعه موقت شهرستان بستک اضافه کرد: اگر بخواهیم با جامعه آتش‌نشان احساس همدردی کنیم، ایمن کردن تمام مکان‌های خودمان از بهترین روش بروز و ظهور این همدردی است.                       

موسوی با تبریک به مناسبت سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه مبارک  فجر انقلاب اسلامی، تبیین کرد: ضمن تشکر از مسؤولان شهرستان که جلسه ستاد دهه فجر را تشکیل دادند، باید علاوه بر برگزاری مراسم باید چگونگی به ثمر رسیدن این انقلاب را به جوانان و نسلی که در آن زمان نبودند منتقل کنند.                       

وی در پایان یادآور شد: یکی از عوامل مهم پیشبرد و ادامه راه پرافتخار انقلاب اسلامی، ساده‌زیستی دولتمردان است، این اشتباه بسیار خطرناکی است که اگر فکر کنیم با سازش با آمریکا مشکلات کشورمان حل می‌شود که برجام نمونه آخر آن است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید