خبر فوری

شعارهای انقلابی ایام انقلاب را نباید فراموش کنیم/ برخی هنوز صحبت از تعامل می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با گرامیداشت 28 ربیع‌الثانی سالروز ارتحال علامه شیخ عبدالحسین امینی مؤلف کتاب الغدیر، اظهار کرد: این بزرگوار چهل سال از عمر با برکتش را صرف کتابتش کرد.

وی ادامه داد: علامه امینی با نوشتن این کتاب توانست دفاع مؤثری از امامت اهل بیت و حقانیت آن بزرگواران داشته باشد، کتابی که وقتی یک جلد از آن وارد لبنان ‌شد 30 هزار سنی شیعه شدند. لذا تکریم علامه امینی تکریم الغدیر و اهل بیت علیهم‌السلام است.

هاشمی در ادامه با تبریک فرا رسیدن 12 بهمن سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به وطن بعد از 14 سال تبعید، گفت: دهه فجر انقلابی‌ترین دهه تاریخ این ملت است، ملتی که جانانه از آرمان‌های خود تا تثبیت و به نتیجه رسیدن آن دفاع کرد.

خطیب جمعه شهر چمران افزود: امروز نیز ملت ما بعد از 38 سال هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین با نمایش رشادت‌ها و مقاومت در برابر استکبار نشان داده بر آرمان‌های انقلاب اسلامی خود مصمم‌تر از دیروز ایستاده است.

هاشمی متذکر شد: امروز بعد از اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه ملت انقلابی و ایجاد فتنه‌های متنوع سیاسی، فرهنگی و اقتصادی علیه این ملت، خود استکبار اذعان می‌کند کشور ایران جزو هشت قدرت جهانی است.

وی با بیان اینکه این اقتدار را مرهون داشتن رهبری انقلابی و حکیم و همچنین ملت انقلابی و مقاوم است، اظهار کرد: باید در دهه فجر برنامه‌هایی در شأن انقلاب داشته باشیم و بر دستاوردهای انقلابی خود تأکید کنیم.

امام جمعه شهر چمران اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری را همان شعار استقلال اقتصادی دهه فجر 57 دانست و گفت: شعارهای انقلابی ایام انقلاب را نباید فراموش کنیم بلکه باید تا تحقق کامل و عملی آن شعارها دست از تلاش بر نداریم.

هاشمی در ادامه اضافه کرد: استکبار امروز برای ضربه زدن به نظام اسلامی و این ملت جدی است و از هر راهی بهره می‌گیرد. آمریکا بیش از 16 بار برجام را نقض کرده و امروز برای اتباع کشورمان محدودیت روادید وضع می‌کند و برخی هنوز صحبت از تعامل می‌کنند. انتظار داریم این افراد چشمان خود را باز کرده، بیدار شوند و موضع‌گیری مناسب داشته باشند.

وی با اشاره به مذاکرات آستانه قزاقستان، اظهار کرد: این مذاکرات اقتدار خط مقاومت و نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند. وقتی ایران می‌گوید آمریکا نباید در این مذاکرات حضور داشته باشد به این دلیل است که این کشور منبع و حامی تروریسم است.

خطیب جمعه شهر چمران در فراز دیگری از خطبه‌ها به صحبت‌های اخیر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نایب رئیس مجلس که خود را نماینده ملت می‌داند موضعش موضعی مناسب شأن این ملت نیست.

هاشمی ادامه داد: این شخص که هر چه اعتبار دارد از پدرش به دست آورده رزمایش موشکی کشور آن هم در این عرصه‌ای که استکبار تمام توان نظامیش را برای شکست خط مقاومت و نظاممان به منطقه آورده، رزمایش موشکی کشور را کم‌عقلی توصیف میکند. این صحبت‌ها را خلاف شأن مجلس انقلابی و اقتدار کشور می‌دانیم. ملت دنبال تقویت روز به روز توان دفاعی و روحیه آمادگی نیروهای مسلح است.

وی در فراز پایانی خطبه‌ها گفت: امید است با اتکال به خداوند متعال و توجهات حضرت بقیةالله الاعظم(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با همکاری اعضای فرهیخته ستاد نماز جمعه شهر چمران، شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر ستاد و حضور مؤثر و چشم‌گیر مردم به ویژه جوانان در نماز جمعه باشیم.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید