آرشیو برچسب: موسی دادی زاده

گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست

هرمزبان - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شناخت سیاست ها و برنامه های سند تحول و همچنین تبیین، تحلیل و اشاعه سیاست های بالا دستی، از وظایف مهم روابط عمومی های آموزش و پرورش است.

ادامه خبر »

دادی زاده: ۱۹۴ میلیارد ریال به حساب مدارس شبانه روزی هرمزگان واریز شد

مدیرک آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این مبلغ از محل هدفمندی یارانه‌ها و در راستای تحقق عدالت آموزشی برای دانش آموزان ۲۲۰ مدرسه شبانه روزی در مناطق کمتر توسعه یافته استان هرمزگان اختصاص یافته است.

ادامه خبر »

فرمانده سپاه هرمزگان : تکریم معلم بر همه ما واجب است

فرمانده سپاه هرمزگان : تکریم معلم بر همه ما واجب است

هرمزبان: سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه هرمزگان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: تکریم معلم بر همه ما واجب است چرا که همه مسؤولین در هر جایگاهی که هستند تربیت‌یافته کلاس‌های درس معلمان هستند.

ادامه خبر »

معلمان پرچمدار عزت و اعتلای کشور هستند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان : معلمان پرچمدار عزت و اعتلای کشور هستند

هرمزبان: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نظام تعلیم و تربیت همه افتخارات خود را در تربیت نسل آینده ساز جامعه مرهون خدمات معلمان در سنگر مدرسه می داند.

ادامه خبر »

موسی دادی زاده: مدارس آموزش از راه دور هرمزگان تا یک‌سال دیگر الکترونیکی می‌شود

موسی دادی زاده سرخایی

هرمزبان: موسی دادی زاده سرخایی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت توسعه مدارس الکترونیکی در دستور کار آموزش و پرورش هرمزگان قرار دارد.

ادامه خبر »

عملیات اجرایی سه طرح آموزشی در پارسیان آغاز شد/ افتتاح مرکز مشاوره خانواده

هرمزبان: مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح آموزشی و بهره برداری از واحد مشاوره خانواده در شهرستان پارسیان خبر داد.

ادامه خبر »

تلاش و زحمت معلمان در حقیقت معامله با خداست

هرمزبان: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه هم اندیشی با همکاران اداری آموزش و پروروش ابوموسی اظهار داشت: خدمت شما جزء باقیات و صالحات شما خواهد بود و تلاش و زحمت معلمان در حقیقت معامله با خداست.

ادامه خبر »

راه یابی شش هنرجوی هرمزگان به مرحله کشوری جشنواره هنرستان های کار دانش

هرمزبان:معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: شش هنرجوی هنرستان های کار دانش استان به مرحله کشوری دهمین دوره جشنواره هنری هنرستان های کار دانش راه یافتند.

ادامه خبر »