خبر فوری
فرمانده سپاه هرمزگان : تکریم معلم بر همه ما واجب است

فرمانده سپاه هرمزگان : تکریم معلم بر همه ما واجب است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه هرمزگان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: شغل شریف معلمی در دین مبین اسلام بسیار مورد تکریم و ارزش است و همه بزرگان دین برای هدایت و سعادت بشر به شغل شریف معلمی مفتخر بوده اند .

وی افزود: فداکاری معلمان در مدارس و کلاس‌های درس، نمونه بارزی از جهاد در سنگر علم و دانش است و معلمان فداکارترین قشر جامعه هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان همچنین گفت: تکریم معلم بر همه ما واجب است چرا که همه مسؤولین در هر جایگاهی که هستند تربیت‌یافته کلاس‌های درس معلمان هستند.

 به گفته سالاری، بدون تردید رشد و سعادت و پیشرفت همه جوامع بشری در گرو ایثار و فداکاری معلمان در سنگر مدرسه است و خروجی آموزش و پرورش در نظام اسلامی نیز تربیت نیروهای مومن و متعهد است.

 وی افزود: برای داشتن جامعه‌ای توسعه‌یافته مبتنی بر ارزش‌های دین مبین اسلام همه باید نهاد تعلیم و تربیت را یاری برسانند و انصافا آموزش و پرورش در این مسیر موفق عمل کرده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان همچنین گفت: سپاه پاسداران علاوه بر ماموریت‌های ذاتی خود، در کنار آموزش و پرورش به عنوان مجموعه زیربنایی در تربیت نیروی انسانی ایستاده است.

سالاری با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در تعامل و همکاری با آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در بخش مختلف از جمله اردوهای جهادی و مشارکت در توسعه زیرساخت‌های فضاهای آموزشی خصوصاً در مناطق محروم و روستایی و همچنین فعالیت‌های فوق برنامه از جمله برگزاری اردوهای راهیان نور همکاری تنگاتنگی با آموزش و پرورش دارد و برای توسعه و تقویت این همکاری‌ها نیز  همواره آماده هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری‌های سپاه امام سجاد(ع) با آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش برای تربیت دانش‌آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور به همکاری آحاد مردم و نهادهای انقلابی احتیاج دارد.

موسی دادی‌زاده افزود: بدون شک مواهب توسعه‌یافتگی آموزش و پرورش به همه مجموعه‌ها برمی‌گردد و هر چه ما آموزش و پرورش پویاتری داشته باشیم جامعه ما نیز پویاتر خواهد بود.

این مسؤول همچنین گفت: سپاه پاسداران علاوه بر وظیفه ی ذاتی خود در حفاظت و حراست از مرزها و ارزش‌های انقلاب، همکاری جدی با آموزش و پرورش دارد و همواره از وجود این عزیزان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت بهره گرفته‌ایم.

 مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: تربیت نیروی انسانی مومن و متعهد برای اداره کشور دغدغه مشترک همه دلسوزان انقلاب است و قدردان این تعامل و همراهی و همکاری با آموزش و پرورش هستیم. / خبرگزاری فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید