خبر فوری

دادی زاده: ۱۹۴ میلیارد ریال به حساب مدارس شبانه روزی هرمزگان واریز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگاری مهر، موسی دادی زاده سرخائی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و نیز مدیرکل بودجه وزارت از مدارس شبانه روزی استان هرمزگان، مبلغ ۱۹۴ میلیارد ریال به حساب مدارس استان واریز شد.

وی افزود: این مبلغ از محل هدفمندی یارانه‌ها و در راستای تحقق عدالت آموزشی برای دانش آموزان ۲۲۰ مدرسه شبانه روزی در مناطق کمتر توسعه یافته استان هرمزگان اختصاص یافته است.

این مسئول گفت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس جمعیت دانش آموزی و پراکندگی مدارس در شهرستان‌های مختلف استان، مبلغ ۵۰ الی ۲۴۰ میلیون تومان به مدارس شبانه روزی واریز شد.

دادی زاده اضافه کرد: مدارس شبانه روزی می‌توانند در زمینه‌های مختلف رفاهی، غذایی، آموزشی و غیره از مبالغ واریزی برای دانش آموزان مدارس خود هزینه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: قریب به ۲۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع متوسطه اول و دوم در مدارس شبانه روزی استان مشغول به تحصیل هستند.

دادی زاده با اشاره به روند اجرایی شدن و تخصیص این بودجه به مدارس شبانه روزی، گفت: مکاتبات متعددی با وزارت آموزش و پرورش انجام و بازدیدهای میدانی مختلفی تا دورترین روستاهائی شبانه روزی بشاگرد از طرف نمایندگان وزارت آموزش و پرورش در شش ماهه گذشته صورت گرفته است.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید