خبر فوری

تلاش و زحمت معلمان در حقیقت معامله با خداست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، جلسه هم اندیشی همکاران اداری آموزش و پرورش شهرستان با حضور موسی دادی زاده معاون آموزش متوسطه  آموزش و پرورش استان هرمزگان در دفتر مدیریت برگزار شد.

حجت الاسلام محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی در ابتدای جلسه ضمن عرض خیرمقدم به آقای دادی زاده و همراهان ایشان دکتر ترکمانی و مهندس انصاری،  حضور ایشان را مایه دلگرمی همکاران قلمداد نمود.

محب زاده با تقدیر از زحمات همکاران اداری افزود: همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش ابوموسی در انجام امور به ساعت اداری بسنده ننموده اند و جهت پیشبرد کارها بعضاً تا پاسی از شب را مشغول کار بوده اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان در این جلسه با اشاره به شرایط خاص جزایر و محصور و محدود بودن در پهنه آبی خلیج فارس، اظهار داشت برای اینکه در این شرایط شاهد پیشرفت هرچه بیشتر دانش آموزان در ساحت های گوناگون تعلیم و تربیت باشیم، افزایش نشاط و شادابی دانش آموزان و همکاران فرهنگی شرط کلیدی است.

این مقام مسئول با یادآوری نقش الگویی معلم در بین دانش آموزان و لزوم مطالبه گری از مسئولان در جهت ساخت شهری شاداب با نشاط تأکید نمود: هنگامی معلم بعنوان یک فرهنگی و شهروند موفق مطالبات خود را از مسئولین بخواهد، دانش آموزان نیز یاد می گیرند و مطالبه گر بارخواهند آمد.

دادی زاده افزود: از دیگر برنامه هایی که می توان جهت برانگیختن حس رقابت و شور و نشاط دانش آموزان از آن استفاده نمود، خواهرخواندگی مدارس شهرستان با مدارس دیگر استان و یا مدارس دیگر استان هاست.

وی اضافه کرد: تیم های پژوهشی در مدارس خواهرخوانده قادرخواهند بود با اجرای برنامه های مشترک و سنجش همزمان میزان پیشرفت و اثرگذاری برنامه ها به ارتقاء و بهبود شاخص های تعلیم و تربیت مدارس مطبوعشان کمک نمایند.

دادی زاده اظهار داشت: خدمت شما جزء باقیات و صالحات شما خواهد بود و تلاش و زحمت معلمان در حقیقت معامله با خداست.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید