آرشیو برچسب: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان

جزییات ثبت نام الکترونيکي دانش آموزان در سال تحصیلی جدید / اول خرداد تا پایان مرداد

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان جزییات ثبت نام الکترونيکي دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد

ادامه خبر »

برگزاری امتحانات نهایی هرمزگان در 249 حوزه امتحانی/ حذف 30 درصد از حجم کتب شایعه است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به حساسیت سلامت دانش آموزان و تأثیر گذار بودن امتحانات پایه نهم و دوازدهم، رعایت فاصله گذاری و ضد عفونی کردن روزانه محیط حوزه های امتحانی با جدیت پیگیری می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، ایرج بیت اللهی در گفتگو با بخش خبر شبکه استانی خلیج فارس اظهار …

ادامه خبر »

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: جامع ترین تحلیل و راهبرد منطبق با خواست افکار عمومی را روابط عمومی می‌تواند ارائه دهد

هرمزبان - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: روابط عمومی ها باید تحلیل درست و دقیقی از شرایط دستگاه و افکار عمومی داشته باشند و راهبری مناسب منطبق با خواست افکار عمومی را به مدیر ارائه دهند.

ادامه خبر »

انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش هرمزگان مصداق بارز شایسته سالاری است/ بیت اللهی برآمده از متن نخبگان تعلیم و تربیت است

ایرج بیت اللهی

هرمزبان: جمع کثیری از فرهنگیان استان هرمزگان، با صدور پیامی انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان را تبریک گفتند و مراتب قدردانی خود را از این انتصاب اعلام کردند.

ادامه خبر »

معلمان پرچمدار عزت و اعتلای کشور هستند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان : معلمان پرچمدار عزت و اعتلای کشور هستند

هرمزبان: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نظام تعلیم و تربیت همه افتخارات خود را در تربیت نسل آینده ساز جامعه مرهون خدمات معلمان در سنگر مدرسه می داند.

ادامه خبر »

۱۴هزار دانش آموز جامانده از تحصیل درهرمزگان

هرمزبان:مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه در طول برنامه توسعه پنجم با افت ضریب پوشش تحصیلی روبرو بودیم، گفت: ۱۴ هزار دانش آموز در استان هرمزگان ترک تحصیل و یا از ادامه تحصیل بازمانده اند.

ادامه خبر »

محمدعلی کرمپور: کمبود سه هزار معلم در آستانه بازگشایی مدارس هرمزگان

هرمزبان:مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: درآستانه بازگشایی مدارس ، این استان با کمبود پنج هزار نیروی انسانی که سه هزار نفر معلم می باشند مواجه است.

ادامه خبر »