خبر فوری

محمدعلی کرمپور: مدارس هرمزگان میزبان ۳۲۵ هزار دانش آموز

هرمزبان: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان پیش بینی کرد ۳۲۵ هزار دانش آموز در مدارس هرمزگان سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمدعلی کرمپور عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پوشش تحصیلی در سراسر استان به خوبی اندیشیده شده است اظهار داشت: پیش بینی می شود با اتمام کار ثبت نام قریب 325هزار دانش آموز سال تحصیلی را در استان هرمزگان آغاز کنند.

وی، آموزش و پرورش را یک مجموعه فرابخشی خواند و افزود: برخورداری از جامعه توسعه یافته نیازمند اهتمام ویژه به مهمترین رکن آن یعنی آموزش و پرورش است که همه باید برای توسعه و تعالی این مجموعه پای کار باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، روند تحولگرای آموزش و پرورش هرمزگان را نتیجه همدلی و همیاری و حمایت همه جانبه شورای آموزش و پرورش از طرح ها و برنامه های تدوین شده برشمرد که این دستاورد یک سرمایه ارزشمند برای ارتقاء شاخص های نظام تعلیم و تربیت است.

وی، در ادمه اذعان داشت: امسال زنگ بازگشایی مدرسه به شکل نمادین در یکی از پروژه های تازه تاسیس در شهرک پیامبر اعظم (ص) با حضور معاون وزیر به صدا در خواهد آمد و برای همه اعضای شورای آموزش و پرورش نیز برنامه بازدید و حضور در آئین اول مهر در نظر گرفته شده است.

کرمپور ابراز داشت: در نشست اخیر مقرر شد هزینه کتاب و بیمه دانش آموزان مناطق سندرک، بشاگرد و شرق شهرستان جاسک پرداخت شود و دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز مورد حمایت این دو نهاد باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: سایر دانش آموزان بی بضاعت مورد حمایت استانداری خواهند بود که این مهم مورد توجه جدی اعضای شورای آموزش و پرورش است.

وی همچنین از واگذاری صندلی در مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: مقرر شد این طرح با نظارت کامل بومی سازی شود و گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال قبل نیز در جلسه آتی شورا گزارش داده شود.

کرمپور اذعان داشت: موضوع مهم انشعابات مدارس از دیگر مصوبات جلسه بود که مقرر شد هرچه سریعتر تا قبل از بازگشایی مدارس به اتمام رسد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
(لینک)
کد خبر: 394694

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید