خبر فوری

تقدیرمجلس از اقدامات ارتش در مبارزه با کرونا در سیستان و بلوچستان

۱۵۰ نماینده در بیانیه‌ای از خدمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در مبارزه با کرونا تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در پایان جلسه علنی روز دوشنبه (۲۸ تیر) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در تقدیر و تشکر از خدمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در موضوع کرونا را قرائت شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ورود بهنگام و با اقتدار در استان سیستان و بلوچستان، جلوه‌ای بی‌بدیل از حضور، اقدام و عمل راستین را به نمایش گذاشت و بار دیگر امید را بر دل‌های عاشقان این سرزمین به واسطه داشتن سربازان شایسته، پررنگ نمود که با این اقدام همزمان با حضور گسترده و مستمر در مرزهای شرق کشور و نمایش قدرت در مقابله با تهدیدها، همیاری و کمک به مردم رنج دیده به آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» عینیت بخشیدند.

در همین راستا بخشی از اقدامات نیروی زمینی ارتش در استان سیستان و بلوچستان را به سمع و نظر ملت شریف ایران رسانده و از ایشان تقدیر و تشکر می‌نماییم.

اقدامات درمانی از جمله اعزام ۵۰ نفر از کادر درمان آجا از جمله پزشک و پرستار و بهیار به مراکز درمانی نزاجا توسط هواپیماها به استان سیستان و بلوچستان و ارسال بیش از ۲۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی به عنوان اولین محموله کمک رسانی به منطقه زاهدان

کمک و خرید و واگذاری ۵ مخزن اکسیژن ۱۰، ۲۵ و ۳۰ تنی جهت نصب در بیمارستان‌های استان به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان

احداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی در بیمارستان ۵۶۲ منطقه‌ای ارتش در زاهدان جهت بستری و درمان بیماران کرونایی در مدت ۴ روز

همچنین ده‌ها اقدام درمانی و عملیاتی دیگر.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان به نمایندگی از ملت بزرگ ایران اسلامی مصداق حدیث شریف «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین کلیه فرماندهان، افسران و درجه داران و سربازان خدوم ولایتمدار نیروی زمینی محوری قدردانی می‌نماییم و امید داریم با توکل به خدا و با عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت امر فرماندهی رهبر معظم کل قوا، همواره در انجام وظایف سربازی و خدمتگزاری به میهن اسلامی موفق و منصور باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید