خبر فوری

توجه ویژه‌ای به رتبه‌بندی معلمان داشته باشیم

تهران- هرمزبان – عضو فراکسیون مناطق محروم مجلس، با بیان اینکه تربیت فرزندان ملت در دست معلمان است، خواستار توجه ویژه به رتبه‌بندی معلمان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، سیدعلی موسوی روز دوشنبه در تذکر میان دستور خود در صحن مجلس خطاب به رییس‌جمهوری منتخب گفت: به عنوان عضو فراکسیون مناطق محروم می‌گویم که شما به عنوان سید محرومان،  توجه ویژه به مناطق محروم داشته باشید. در فراکسیون مناطق محروم به اتفاق برخی از همکاران و نخبگان کشور برنامه‌های ویژه‌ای را برای مناطق محروم آماده کرده‌ایم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی از رییس و نایب رییس مجلس شورای اسلامی برای انجام سفرها برای رسیدگی به مشکلات مناطق محروم قدردانی کرد.

موسوی در تذکری به مسوولان وزارت نیرو، به ویژه رییس آبفای ایران عنوان کرد: در اینجا اعلام می‌کنم منطقه ملکان و کشاورزان این منطقه از بی‌آبی رنج می‌برند و هزاران هکتار زراعت و باغ‌ها از بی‌آبی از بین می‌روند.

وی از مسوولان خواست به فکر مردم محروم و مستضعفان باشند و در ادامه افزود: دامداران به دلیل گرانی نهاده‌های دامی دام‌های خود را به ثمن بخس می‌فروشند.  به داد این قشر محروم برسید و با اعلام خرید تضمینی آنها را خوشحال کنید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم با اشاره به رنج مردم به دلیل گرانی‌ها،  یادآور شد: قشر دیگری که مظلوم جامعه است فرهنگیان،  حق‌التدریسی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها هستند که باید به فکر آنها باشیم و از حقوق آنها دفاع کنیم. در واقع تربیت فرزندان این ملت در دست آنهاست. به رتبه‌بندی معلمان توجه ویژه داشته باشیم و کمک و مساعدت کنیم.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید