خبر فوری

جای خالی راموس در رئال مادرید/ جای خالی بازوبند کاپیتانی برای راموس

هرمزبان – پیراهن سرخیو راموس در تیم ملی و باشگاه رئال مادرید هنوز بر تن کس دیگری نشده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سرخیو راموس در دوران حضورش در تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش بود و هیچ کس نمی تواند این موضوع را انکار کند. او هم در تیم ملی کشورش و هم در رئال مادرید افتخارات فراوانی به دست آورده است و بخشی جدا نشدنی از تاریخ فوتبال خواهد بود. راموس قرار است از فصل آینده در باشگاه پاری سن ژرمن به میدان برود اما به نظر می رسد حضورش همچنان در رختکن رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ادامه داشته باشد. پیراهن این بازیکن به قدری سنگین است که نه در تیم رئال مادرید و نه تیم ملی اسپانیا هیچ کس هنوز خواهان پیراهن شماره 4 این بازیکن در رئال مادرید یا شماره 15 او در تیم ملی اسپانیا نشده است و لیست تیم ملی اسپانیا در یورو نیز بدون بازیکن شماره 15 بسته شد.
شنیده ها حاکی از این است که شماره 4 این بازیکن در رئال مادرید قرار است به آلابا برسد که به تازگی از بایرن مونیخ به پایتخت اسپانیا آمده است اما آیا این بازیکن تازه وارد حاضر است مسئولیت سنگین پوشیدن این پیراهن را قبول کند؟ آیا هیچ یک از بازیکنان فعلی رئال مادرید حاضرند وارث پیراهنی شوند که از فرناندو هیرو به راموس رسیده بود؟ حقیقت این است که در حال حاضر هیچ کس چه در تیم ملی و چه در رئال مادرید جرات نکرده است خواهان شماره پیراهن کاپیتان شود.
اگر راموس در ورزشی مثل بسکتبال بود، به احتمال فراوان پیراهن این بازیکن بایگانی می شد و هیچ کس دیگر پیراهنی را که راموس بیش از یک دهه در رئال مادرید بر تن کرده بود را نمی پوشید. در تیم ملی هم انریکه تصمیم گرفت به جای 26 بازیکن، 24 نفر را به اردو فرا بخواند تا دو پیراهن خالی بماند. البته به کسی گفته نشد که حق ندارد این شماره را بردارد اما هیچ یک از بازیکنان نیز خواستار پوشیدن پیراهن شماره 15 نشدند. 
راموس سال ها این پیراهن را به نشانه ادای احترام به آنتونیو پوئرتا فقید می پوشید. این روزها دقیقا زمانی است که اگر بازیکنی در رئال مادرید بخواهد پیراهن راموس را بردارد، باید دست به کار شود. به طور مثال مودریچ در همین روزها در سال 2017 شماره پیراهن خود را از 19 به 10 تغییر داد. این موضوع اصلا غیر طبیعی نیست.
سرخیو راموس پس از سال‌ها بازی در رئال مادرید و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازو، اکنون به مدتی زمان نیاز دارد تا به شرایط جدیدش در PSG عادت کند. سرخیو راموس، مدافع کهنه‌کار اسپانیایی، این تابستان پس از یک دوره طولانی و موفقیت آمیز در رئال مادرید، به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. به نظر می رسد که او هنوز نتوانسته به شرایط جدیدش و اینکه دیگر بازوبند کاپیتانی را بر بازوی چپ خود ندارد، عادت کند. در یک فیلم تبلیغاتی که PSG از راموس در حال امتحان کردن پیراهن‌های جدید این تیم برای بازی های خانگی به اشتراک گذاشته، دیده می شود که ستاره اسپانیایی چندین بار بازوی خود را به عادت قدیمی و به دنبال بازوبند کاپیتانی لمس می کند.
متاسفانه برای راموس، این مارکینیوش است که افتخار کاپیتانی تیم مائوریسیو پوچتینو را دارد. راموس در 16 سال حضور در رئال مادرید 5 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در چمپیونزلیگ را به دست آورد و پس از وداع تلخی که با این باشگاه داشت قراردادی دو ساله با PSG را امضا کرد. او پیوستن به پاریسی ها را یک گام بعدی عالی نامید و در اینستاگرام خود نوشت: “بهترین جا برای همچنان رویا دیدن، بهترین باشگاه برای همچنان بردن. ما با هر چه که در توان داریم برای همه چیز خواهیم جنگید. پاری سن ژرمن باشگاهی است که قبلاً خود را در بالاترین سطح ثابت کرده است. من می خواهم به رشد و پیشرفت خود در پاریس ادامه دهم و به تیم کمک کنم تا جایی که ممکن است جام های بیشتری کسب کند.”
راموس علاقه باشگاه های لیگ برتری از جمله منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی را نیز به خود جلب کرده بود. اما پاری سن ژرمن تمام کارهای لازم را انجام داد تا با تلاش های ناصر الخلیفی، رییس باشگاه، لئوناردو، مدیر ورزشی PSG و حتی نیمار، ستاره این تیم، راموس را راضی به پیوستن به پاریسی ها بکند. راموس در مصاحبه خود با اکیپ گفت: “قبل از امضای قرارداد با PSG نیمار من را راضی کرد. قبل از امضای قرارداد با یک باشگاه جدید، همیشه مفید است که با چند بازیکن صحبت کنید، یا با لئوناردو یا الخلیفی. همه آنها به روش خودشان من را قانع کردند. من شش یا هفت سال است که با نیمار صحبت می کنم. علی رغم اینکه او در بارسا بازی کرد و من در مادرید، ما همیشه یک دوستی فوق العاده داشته ایم.” ویدیوی راموس با پیراهن پاری سن ژرمن اما برای برخی هواداران رئال مادرید گران آمده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید