خبر فوری

دیدار حساس استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی/ مصاف سرنوشت ساز فولاد و پرسپولیس در اهواز

هرمزبان – استقلال و تراکتور باید دیدار حساسی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که اگر شرایط کرونا وجود نداشت، از آن دست بازی هایی بود که قطعا ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر می شد و با توجه به اتفاقات بین فرهاد مجیدی و فیروز کریمی علاوه بر اتفاقات درون زمین مسابقه، اتفاقات کنار زمین هم می توانست برای تماشاگران جذاب باشد. با این حال جدال فرهاد مجیدی با فیروز کریمی، شاگرد و استاد قدیمی در قامت سرمربیان اسقلال و تراکتور بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
شاگردان فرهاد مجیدی تا اینجای رقابت های لیگ برتر 44 امتیاز از 25 بازی خود به دست آوردند و در رتبه سوم جدول حضور دارند. استقلال در حالی باید به مصاف تراکتور برود که در بازی قبلی مقابل آلومینیوم اراک امتیاز از دست داده و آخرین امید خود برای رسیدن به قهرمانی را هم از دست داد. در آن سو تراکتور با 36 امتیاز از 25 بازی در رتبه پنجم جدول حضور دارد. تراکتوری ها در این فصل با شرایط عجیب و غریبی مواجه شده و چند بار سرمربی خود را عوض کردند. آن ها در آخرین تغییرات، فیروز کریمی را به جای رسول خطیبی روی کار آوردند.
یکی از جذابیت های تقابل استقلال و تراکتور به جدال فیروز کریمی و فرهاد مجیدی بر می گردد. روزگاری فرهاد مجیدی شاگرد فیروز کریمی در استقلال بود که در جریان دیدار با فجرسپاسی زمانی که کریمی مجیدی را تعویض کرد، فرهاد حاضر نشد روی نیمکت بنشیند و پیراهنش را درآورد و رفت. بعد از بازی فیروز کریمی مصاحبه تندی را علیه مجیدی انجام داده و گفت فرهاد را فقط با کسر قرارداد می توان کنترل کرد نه محرومیت! البته خود فیروز کریمی کاشف فرهاد مجیدی در بهمن کرج بوده است.
در دیدار استقلال و تراکتور بعید به نظر می رسد شیخ دیاباته بتواند برابر تراکتوری ها بازی کند. همچنین فرشید اسماعیلی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود و در سوی دیگر بعید است مجیدی به مییلچ هم میدان بدهد. در آن سو هم اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، مهدی تیکدری و میثم تیموری برای این بازی محروم هستند و محمدرضا خانزاده و حمید بوحمدان به علت مصدومیت نمی توانند سرخ پوشان تبریزی را همراهی کنند. با وجود جدایی رسول خطیبی از تراکتور ولی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تمرینات تراکتوری ها برنگشته اند و همچنین سعید واسعی هم به تازگی به تمرین سرخ ها اضافه شده و بعید است فیروز کریمی از او مقابل استقلال استفاده کند.

– فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند. دیدار مهمی که نقش پررنگی در تعیین قهرمان لیگ برتر خواهد داشت. یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، بی شک جدال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان است. جدالی که نه برای هر دو تیم، بلکه برای لیگ برتر بسیار مهم است.
پرسپولیس تهران هم اکنون صدرنشین لیگ است و امید سپاهان، جدی ترین مدعی قهرمانی لیگ پس از پرسپولیس، به همین مسابقه است. مسابقه ای که می تواند باعث شود پرسپولیس صدر جدول را از دست بدهد و قهرمان لیگ را تعیین کند. پرسپولیس تهران در  25 بازی گذشته، 15 پیروزی داشته اند، 9 تساوی و تنها یک شکست. شاگردان یحیی گل محمدی همچنین آمار 35 گل زده و 13 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تفاضل گل +22 و امتیاز 54 به تنهایی و دو امتیاز بالاتر از سپاهان در صدر جدول حضور دارند.
مصدومان پرسپولیس برای این بازی رسیده اند و به نظر می رسد تنها غایب سرخ ها کمال کامیابی نیا است. شاگردان یحیی گل محمدی برای اینکه جایگاه خود را تثبیت کنند، به پیروزی در این بازی محکوم هستند. در آن سوی میدان، فولاد خوزستان نیز به دنبال امتیازگیری در این بازی است. آن ها در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و نمی خواهند که قافیه را به رقبای خود ببازند.
شاگردان جواد نکونام در 25 هفته گذشته، 8 پیروزی داشته اند، 11 تساوی و 6 شکست، آمار 23 گل زده و 17 گل خورده را به ثبت رسانده اند. خوزستانی ها هم اکنون با 35 امتیاز در رده ششم جدول جای دارند. نکونام برای این بازی با مشکل مصدومیت چندین بازیکن مهم روبرو است و باید دید که از چه ترکیبی برابر پرپسولیس استفاده می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید