به حضوری موفق در لیگ برتر فوتبال ساحلی خوشبینم

هرمزبان – شهرداری بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور امروز ۱۵ تیرماه در بندرعباس باید از تیم قدرتمند مقاومت گلساپوش یزد میزبانی کند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس ، افزود: خوشبختانه علی رغم تمامی موانع و مشکلات خود را مهیای حضور در مسابقات لیگ برتر کردیم و امیدواریم بتوانیم حضوری استوار و قدرتمند را تجربه کنیم.

آرین رفیعی بندری با اشاره به اینکه به موقع تمرینات خود را زیر نظر حمید رضایی آغاز کردیم، تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان نیز به آمادگی ایده آل و ابتدایی رسیده اند و چند بازی دوستانه را پشت سر گذاشته اند و با شناختی که از کادرفنی و بازیکنان این تیم دارم به طور حتم هرچه پیش برویم در طول لیگ برتر تیم شهرداری به هماهنگی بیشتری دست خواهد یافت.

وی با بیان اینکه پس از عدم تایید ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس نیز مجموعه شهرداری به ویژه کوهیار دادگر به عنوان سرپرست تیم تمامی تلاش خود را به کار بست تا شرایط استاندارد مورد تایید فدراسیون را بدست آورد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بازدید مجدد این ورزشگاه مورد تایید فدراسیون قرار گرفت و در هفته نخست می توانیم از حریفمان میزبانی کنیم.

رفیعی بندری ورزش های ساحلی را از نقاط قوت استان هرمزگان دانست و عنوان کرد: امیدوارم سایر دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی به کمک شهرداری بندرعباس بیایند تا بتوانیم با مشضکلات کمتر و بدون دغدغه کار خود را در لیگ برتر سپری کنیم و سبب افتخار مردم هرمزگان باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در هفته نخست برابر یکی از مدعیان فوتبال ساحلی ایران قرار خواهیم گرفت و دیدار سختی برابر گلساپوش یزد خواهیم داشت، گفت: سعی کردیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه هرمزگانی وارد مسابقات شویم و باهماهنگی و برنامه ریزی منسجم تر نسبت به فصول گذشته حضوری موفق داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در هفته نخست مسابقات لیگ برتر تیم شهرداری بندرعباس از ساعت ۲۰ امروز ۱۵ تیرماه در ورزشگاه ساحلی غدیر میزبان تیم مقاومت گلساپوش یزد خواهد بود. حسین نوروزی (اصفهان) – محمدحسین مردانی (فارس) – مهدی قربانفکر (هرمزگان) – رضا کرمعلی پور (کرمان) کادر داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید