خبر فوری

مزار عمادالکتاب به‌زودی پاکسازی و به‌سازی می‌شود

وضعیت مزار عمادالکتاب با پیگیری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه تغییر کرد و در آینده سامان می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ با توجه به وضعیت نامناسب مزار عمادالکتاب، هنرمند خوشنویس عصر مشروطه که نقش موثری در خوشنویسی معاصر ایران و تداوم جریان خوشنویسی داشته است، با پیگیری و هماهنگی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، تغییر وضعیت مزار عمادالکتاب و پاکسازی آن انجام شد و مقرر شد در آینده با همراهی اوقاف و نهادهای مرتبط ساماندهی مناسب مزار این خوشنویس انجام شود.

ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران که فراخوان آن به تازگی منتشر شده است، در گرامیداشت یاد عمادالکتاب خوشنویس نستعلیق در سال جاری برگزار می‌شود و برنامه‌هایی برای معرفی عمادالکتاب و نقش این هنرمند در خوشنویسی معاصر ایران برگزار می‌شود و فرصتی برای توجه به این هنرمند است.

وضعیت مزار عمادالکتاب تغییر کرد و پاکسازی شد

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید