خبر فوری

۷ سیگنال مهم کدال برای سهامداران

بازار سرمایه روز گذشته با تحرکات نوسانی به کار خود پایان داد. باید دید امروز چه اخباری از کدام نمادها بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، روز گذشته بازار سرمایه روند نوسانی را داشت. در ابتدای معاملات با تحرکاتی منفی آغاز به کار کرد اما در اواسط بازار دوباره شاخص کل بورس مثبت شد و در نهایت با پنج هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد قرار گرفت. دیروز همچنین عمده نمادهای گروه‌های بانکی و پتروشیمی با روندی مثبت به کار خودشان پایان دادند. مهم‌ترین خبرهای سایت کدال برای بورس امروز چه بودند؟

_  مزایده شرکت لیزینگ ایرانیان با نماد «لیزینگ» در تاریخ شش تیر ۱۴۰۰ برگزار شد.

_ افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی «وبوعلی» از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

_ اوراق اختیار فروش تبعی برای «شگویا» از روز چهارشنبه ۹ تیرماه عرضه خواهد شود فقط سهامداران حقیقی مجاز به خرید این اوراق هستند.

_ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار معاملات شرکت پلی اکریل ایران( شپلی) حداکثر تا ۲۰ تیر ماه در بازار فرابورس تعلیق شد.

_ افزایش سرمایه ۳۲.۷ درصدی شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) از محل مطلبات حال شده و آورده نقدی به مبلغ ۱۴۸۰ میلیارد تومان  مورد تایید قرار گرفت.

_ در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان (وگستر)، صورت‌های مالی شرکت و گزارش هیات مدیره به تصویب رسید. همچنین سود نقدی برای هر سهم در این مجمع ۵۰۰ ریال شناسایی شد.

_ گروه کارخانجات صنعتی تبرک ( تبرک)‌ از واگذاری ۹۵ درصد از سهام‌ شرکت صنایع غذایی مهرانه خراسان خبر داد.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید