خبر فوری

رقابت منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برای جذب راموس

هرمزبان – سرخیو راموس در حال ارزیابی پیشنهادات خود است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سرخیو راموس که اکنون بازیکن آزاد است، می تواند با هر تیمی مذاکره کند و چندین پیشنهاد از باشگاه های بزرگ دارد. به نقل از ESPN، سرخیو راموس از سه باشگاه منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ پیشنهاد دارد. او در حال بررسی پیشنهاداتی است که از سوی این سه تیم دریافت کرده و سپس تصمیم نهایی را در مورد آینده اش خواهد گرفت. این سه باشگاه بزرگ اروپایی بلافاصله پس از قطعی شدن جدایی راموس از رئال مادرید، علاقه خود را به این بازیکن 35 ساله نشان دادند. گفته می شود در تصمیم سرخیو راموس، نظر خانواده اش اهمیت بسیاری دارد.
امضای قراردادی دو ساله با راموس حدود 50 میلیون یورو هزینه دارد. سرخیو راموس رسماً از رئال مادرید جدا شد و اکنون بازیکن آزاد است. همه منتظر مشخص شدن تیم آینده او هستند. اخیرا نام میلان در رابطه با این بازیکن مطرح شد. طبق ادعای ال چیرینگیتو؛ سران میلان اخیرا با سرخیو راموس در تماس بوده اند. راموس خواهان قراردادی دو ساله با دستمزد سالیانه 15 میلیون یورویی است. ضمناً این مدافع اسپانیایی 20 میلیون یورو به عنوان پاداش برای امضای قرارداد می خواهد. درخواست سنگین راموس باعث عقب نشینی میلان شده است. جانلوکا دی مارتزیو نیز تایید کرد انتقال سرخیو راموس به میلان غیرممکن است چراکه میلانی ها چنین هزینه ای نمی کنند. ضمنا توموری و کیائر، دو مدافع ثابت تیم پیولی هستند و دلیلی برای خرید یک مدافع مرکزی دیگر وجود ندارد.
پاریسی ها به وضعیت جسمانی و میزان آمادگی بدنی راموس شک دارند. سرخیو راموس رسماً از رئال مادرید جدا شد و اکنون بازیکن آزاد است. از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شود. با این حال به نقل از RMC Sport؛ پاریسی ها نسبت به امضای قرارداد با سرخیو راموس تردید دارند. آنها مشکلی با دستمزد 12 میلیون یورویی راموس ندارند بلکه از میزان آمادگی او نامطمئن هستند. احتمال تداوم مصدومیت های متعدد این مدافع اسپانیایی وجود دارد و همین مسئله هر باشگاهی را برای امضای قرارداد با او دچار تردید می کند.
سرخیو راموس از سویا به رئال مادرید آمد و حالا شاید مدافع دیگری از سویا راهی مادرید شود. پس از جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید، این باشگاه درحال بررسی گزینه های جانشینی او است. ژول کونده، گزینه اصلی رئال مادرید محسوب می شود. به نقل از مارکا؛ با توجه به انتقال داوید آلابا به رئال مادرید، خرید یک مدافع جدید برای جانشینی سرخیو راموس در اولویت رئال مادرید نیست اما فلورنتینو پرز از جذب یک مدافع دیگر استقبال می کند به خصوص اینکه وضعیت رافائل واران در آخرین سال قراردادش با لوس بلانکوس کاملا مبهم به نظر می رسد و شاید او نیز در مسیر جدایی از باشگاه قرار بگیرد. بند فسخ قرارداد ژول کونده از سویا 80 میلیون یورو است. 
سویا برای فروش این مدافع ملی پوش فرانسوی حاضر به مذاکره نیست و تنها راه جدایی او فعال کردن بند فسخ است. این مدافع 22 ساله و 1.78 سانتی متری مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار دارد و اخیرا تایید کرد خواهان جدایی از سویا و انتقال به باشگاه بزرگ تری است. رئال مادرید با توجه به شرایط سخت اقتصادی خود توانایی پرداخت 80 میلیون یورو را ندارد اما باید منتظر تحولات این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستان 2021 ماند.
 اخیراً و بعد از عدم توافق سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد این باشگاه خبر از جدایی کاپیتان خود بعد از 16 سال داد؛ اتفاقی که هواداران رئال مادرید را در یک شوک بزرگ فرو برد و حالا گمانه زنی ها در مورد آینده سرخیو‌ راموس قوت گرفته است. شایعات زیادی در رابطه با مقصد احتمالی اسطوره باشگاه رئال مادرید شنیده می‌شود. با این حال منابع مختلف گزارش داده اند که پاری سن ژرمن محتمل ترین گزینه برای سرخیو راموس خواهد بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مدافع باتجربه راهی این تیم فرانسوی خواهد شد. حتی اخیراً گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کاپیتان سابق رئال مادرید در شهر پاریس به دنبال خانه است.
اما اکنون از یک مقصود جذاب و شاید غیر منتظره برای سرخیو راموس نام برده شده است. ESPN مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ به جذب راموس ابراز علاقه نشان داده است. در این گزارش ادعا شده با وجود اینکه بایرن‌مونیخ دایوت اوپامکانو را به خدمت گرفته اما آنها مایل هستند که بعد از جدایی داوید آلابا، بار تجربه را در خط دفاعی خود افزایش دهند و باواریایی ها در این راستا سرخیو راموس را گزینه مناسبی تلقی می کنند. همچنین آاس نیز این خبر را تایید کرده و مدعی شده بایرن به کاپیتان سابق رئال پیشنهاد قرارداد دو ساله ارائه داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید