خبر فوری

کونته در آستانه جدایی از اینتر؛ شرایط باشگاه مطابق اهداف مربی ایتالیایی نیست

هرمزبان – سرمربی ایتالیایی اینتر با سیاست اتخاذ شده توسط این باشگاه موافق نیست و قرار است از جمع آبی و مشکی پوشان جدا شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، به نظر می رسد داستان کونته و اینتر پس از دو فصل به پایان خودش رسیده است. آنتونیو کونته تا 48 ساعت آینده اینتر را ترک می کند و آنچه برای نهایی شدن این اتفاق باقی مانده، مذاکره در مورد شرایط فسخ قرارداد است. کونته با سیاست اتخاذ شده توسط مالکان چینی این باشگاه یعنی کسب سود 100 میلیون یورویی در حساب ها از طریق چند فروش (حداقل یک فروش مهم) و کاهش 20 درصدی دستمزدها موافق نیست و به همین دلیل جدا می شود. 
این مربی پس از مطلع شدن از این وضعیت در روز شنبه، مات و مبهوت شده زیرا به دنبال این بود که با ادامه دادن به پروژه، باعث شود اینتر در اروپا نیز رشد کند. کونته خواستار تقویت تیم بود اما در عوض فهمید که به علت مشکلات مالی باشگاه، بلندپروازی ها در مقایسه با پروژه ای که در ابتدای حضورش به او ارائه شده بود، کاهش پیدا کرده است. کونته در دیدار بعدی خود با سران اینتر، در مورد شرایط جدایی که می تواند پرداخت حدود 6 میلیون یورو به وی جهت رضایت متقابل به منظور فسخ قرارداد باشد، مذاکره خواهد کرد. 
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر ممکن است از این باشگاه جدا شود زیرا او نمی خواهد شاهد فروخته شدن یکی از بازیکنان مهم تیمی که خودش آن را ساخته باشد. در حال حاضر از طرف مالکان چینی اینتر، تمایل به ملاقات رو در رو با آنتونیو کونته وجود ندارد. در واقع استیون ژانگ، رئیس باشگاه مدتی قبل دستورالعمل های فصل آینده را به مدیریت ابلاغ کرده که در آن کاهش 15 تا 20 درصدی دستمزدها و همچنین جمع آوری حداقل 70 تا 80 میلیون یورو از فروش یک یا چند بازیکن باید در دستور کار مدیران نراتزوری قرار بگیرد. به دست آوردن چنین رقمی از فروش چند بازیکن دشوار تر است بنابراین احتمالا فروش یکی از بازیکنان مهم تیم نیاز خواهد بود.
اکنون دو مسیر وجود دارد؛ یکی كار دیپلماتیک مدیران اینتر جهت متقاعد كردن كونته (با حفظ قدرت تیم) و دیگری استعفای سرمربی ایتالیایی (یا توافق دو طرفه برای فسخ قرارداد). آسیلیو و ماروتا، دو مدیر اینتر استراتژی اتخاذ شده توسط باشگاه را برای کونته توضیح داده اند و این مربی باید به زودی در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. تنها نکته قطعی این است که اینتر به هیچ وجه قصد اخراج کونته را ندارد و می خواهد با او ادامه دهد و باید دید تصمیم سرمربی سابق چلسی و یوونتوس چه خواهد بود. روزهای آینده سرنوشت ساز خواهد بود.
زین الدین زیدان یک هفته از مدیران باشگاه وقت خواسته تا بیشتر و بهتر در خصوص آینده اش تصمیم گیری کند و اطلاع دهد. به نقل از جوزپ پدررول، مجری شبکه ال چرینگیتو، در صورت جدایی زیدان، رئال مادرید به سراغ آنتونیو کونته، سرمربی اینتر خواهد رفت که هنوز آینده او هم به طور کامل روشن نیست. قرارداد داوید آلابا با رئال مادرید تحت هر شرایطی هفته آینده رسمی خواهد شد، اما جدایی سرخیو راموس و رافائل واران در این میان اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و باشگاه به هیچ توافقی با این دو بازیکن دست پیدا نکرده است. به نقل از خوزه فلیکس دیاز، جدایی لوکاس وازکز هم قطعی شده و بازیکنانی مثل ماریانو، ایسکو، مارسلو، دنی سبایوس، گرت بیل، لوکا یوویچ، براهیم دیاز و بورخا مایورال جایی در ترکیب فصل آینده رئال مادرید نخواهند داشت.
کونته بر سر عقیده خود که اینتر باید همچنان برای رشد و پیشرفت تیم پول خرج کند، پافشاری می کند و وقتی از او درباره آینده اش در سن سیرو سوال شد، از دادن پاسخ صریح طفره رفت. سرمربی اینتر پیشتر در پاسخ به این سوال که آیا به کارش با اینتر ادامه خواده داد، گفت: “بگذارید از این لحظه لذت ببریم، وقت برای صحبت کردن با رییس و مدیران باری برگزیدن بهترین راه برای اینتر هست.” اینتر اکنون در حال بررسی گزینه های جانشینی کونته است و ممکن است به ماسیمیلیانو آلگری رو بیاورد که فصل پیش نیز مذاکراتی با او داشتند.
آلگری از زمان جدایی از یوونتوس در سال 2019 در تیم دیگری مشغول به کار نشده است اما صحبت هایی درباره بازگشت او به یووه و یا پیوستنش به رئال مادرید در هفته های اخیر مطرح بوده است. مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق یووه و چلسی، و سینشیا میهایلوویچ نیز از سوی مدیران اینتر در لیست جایگزینان احتمالی کونته قرار گرفته اند. جدایی کونته از اینتر همچنین سوالاتی را درباره آینده روملو لوکاکو در نراتزوری به وجود خواهد آورد. در سال 2019 کونته نقشی کلیدی در متقاعد کردن این مهاجم بلژیکی برای پیوستن به نراتزوری ایفا کرده بود. منچسترسیتی و چلسی، که رد سال 2014 کونته را در ازای 33 میلیون یورو به اورتون فروخت، مایل به امضای قرارداد با لوکاکو در تابستان پیش رو و بازگرداندن او به لیگ برتر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید