خبر فوری

اهدای جهیزیه به 13 زوج‌ جوان کمیته امداد امام خمینی بندرلنگه به مناسبت هفته وحدت

مرتضی بخرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان با تبریک به مناسبت هفته وحدت از ازدواج 13 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این سنت حسنه به مناسبت ولادت پیامبر(ص) و امام جعفرصادق و آغاز هفته وحدت در بندرلنگه افزود: ازدواج در این مناسبت را قدمی برای خوش بختی این زوج ها می دانیم، به هر نفر از زوجین مبلغ 2 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه بصورت  بلاعوض توسط کمیته امداد واگذار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: قبل از ازدواج کلاسهای آموزشی و مشاوره با همکاری کارشناسان مذهبی حوزه علمیه آل‌البیت (ع) بندرلنگه برگزار شد.

بخرد اضافه کرد: برگزاری این کلاسها و مشاوره به نوعی پیشگیری از هرگونه آسیب اجتماعی و به ویژه معضل طلاق است که بحمدالله تا کنون نیز مواردی از طلاق در بین مددجویان تحت پوشش این کمیته نداشته‌ایم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید