ساخت یک مدرسه 6 کلاسه در روستای انگوران بندرخمیر به همت خیران

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از سه شنبه ایرنا ، علی مرادی درمراسم امضای قرارداد ساخت این آموزشگاه افزود: برای ساخت این مدرسه با زیربنای 384 مترمربع و افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی بیان داشت: ساخت این مدرسه با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی صورت می‌گیرد و دانش آموزان دبستان معارج انگوران که هم اکنون در یک مدرسه تخریبی درس می‌خوانند ، سال تحصیلی آینده از آن استفاده خواهند کرد.
مسئول مشارکت های مردمی نوسازی مدارس هرمزگان ، همچنین در مورد پروژه ‌های نیمه‌تمام استان و شهرستان خمیر اظهار داشت: فضاهای آموزشی که بدون تائید فنی اداره نوسازی مدارس شروع ‌شده که پس از استحکام سازی لازم ، تامین اعتبار و اولویت ‌سنجی مناطق تکمیل می‌شود.
ناصرعسکری زاده مدیر آموزش ‌و پرورش بندرخمیر نیز با قدردانی از همت نیکوکاران و خیراندیشان حوزه تعلیم و تربیت گفت: در یک سال گذشته قدم‌های قابل‌ تحسینی درزمینه ی برچیده شدن مدارس تخریبی شهرستان برداشته ‌شده است و بیش از 10 فضای آموزشی از قبیل مدرسه ، کلاس درس و نمازخانه برای دانش آموزان ساخته ‌شده است.
آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر دارای 137 مدرسه و بیش از 12 هزار دانش آموز است.
بندرخمیر در 85 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
7195/6048
خبرنگار : رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده : خلیل رقیه

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید