همایش بزرگ علما و روحانیون شیعه و سنی در قشم برگزار شد/ کاشت درخت وحدت در قشم + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، شامگاه سه‌شنبه به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی اکرم(ص) همایش بزرگ علما و روحانیون شیعه و سنی قشم با حضور آیت‌الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی و جمعی از روحانیون، مشایخ و مسؤولان در سالن همایش مجتمع ارسلان بندر لافت قشم برگزار شد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به همراه حجت‌الاسلام مریدی رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان از جمعی از علما و مسؤولان شهرستان قشم در این همایش تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس از قشم، در پایان این همایش آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم و شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم درخت وحدت را در بندر لافت قشم کاشتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید