خبر فوری

اعلام آمادگی بسیجیان برای اجرای قانون لغو تحریم‌ها

متخصصان بسیجی ٩ مجموعه صنعت هسته‌ای کشور طی بیانیه‌ای آمادگی خود را برای اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، متخصصان بسیجی ٩ مجموعه صنعت هسته‌ای کشور طی بیانیه‌ای آمادگی خود را برای اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» و پاسخ به گستاخی اخیر سه کشور اروپایی اعلام کرده و اجرای این قانون را گامی مؤثر در جهت توسعه صنعت هسته‌ای کشور و افزایش اقتدار ملی در مقابل تحریم‌های مستکبران دانستند.

متن این بیانیه که از سوی بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن منتشر شده، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ  

و آن‌ها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است. 

(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹) 

اینک که نتیجه مذاکرات چند ساله در مسیر رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران به نتیجه‌ای نرسیده، مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آن‌ها پیش روی ما باز است و توفیق در آن مستلزم عزم و اتحاد ملی می‌باشد؛ راهی که با تلاش‌های علمی و فنی دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید فخری‌زاده عزیز و سایر شهدای هسته‌ای طی شده و توسط همرزمان ایشان ادامه خواهد یافت.  

ما صادرکنندگان این بیانیه، طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» را که پس از طی مراحل قانونی و تصویب شورای نگهبان به صورت یک قانون لازم‌الاجرا به دولت محترم ابلاغ شده و تأیید کارشناسی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را هم به دنبال داشته است، اجرایی دانسته و گامی مؤثر در جهت توسعه صنعت هسته‌ای کشور و افزایش اقتدار ملی در مقابل تحریم‌های مستکبران می‌دانیم.  

از این رو ما بسیجیان و جهادگران فعال در صنعت هسته‌ای، به منظور ادای تکلیف خود از هیچ تلاش و کوششی به منظور اجرای اقدامات مقرر در قانون مذکور و مطالبه تحقق دقیق و بهنگام آن فروگذار نکرده و در پاسخ به گستاخی اخیر سه کشور اروپایی، از رئیس جمهور محترم، مقامات مربوطه و مدیران سازمان انرژی اتمی می‌خواهیم با اطمینان به وعده الهی «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا» با همت و شجاعت نسبت به اجرای صحیح و کامل این قانون اقدام نمایند.  

– بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی‌روشن (نطنز) 

– بسیج مرکز سوخت هسته‌ای اصفهان  

– بسیج سیدالشهداء شرکت تسا 

– بسیج شهید شهریاری مجتمع شهید سپهبد قاسم سلیمانی شرکت تسا 

– بسیج مجتمع آب‌سنگین خنداب اراک 

– بسیج مجتمع شهید رضایی‌نژاد (اردکان) 

– بسیج شهید قشقایی (تهران) 

– بسیج شرکت مهندسی استخراج و اکتشاف 

– بسیج مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید