شجاعی سرمربی موقت تراکتور؛ ارنج تیم با کاپیتان مسعود

هرمزبان – سکان هدایت تراکتور موقتا به مسعود شجاعی سپرده شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مسعود شجاعی به صورت موقت و تا انتخاب سرمربی جدید هدایت تراکتور را به عهده خواهد داشت. به نقل از سایت تراکتور، براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تا زمان انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، مسعود شجاعی هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد. یادآور می‌شود دور جدید تمرینات تیم فوتبال تراکتور پنج‌شنبه ۲۰ آذر در استادیوم اختصاصی باشگاه پیگیری می‌شود.
سه شنبه این هفته علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور به دلیل کسب نتایج ضعیف در ۵ هفته گذشته لیگ برتر فوتبال از سوی هیات مدیره باشگاه تراکتور اخراج شد. تراکتور از ۵ هفته گذشته تنها با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار دارد. بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور تا زمان انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، شجاعی هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد.
تراکتور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را با علیرضا منصوریان شروع کرد، اما پس از گذشت پنج هفته و به دلیل نتایجی که این تیم به دست آورده بود، تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود گرفت تا بعد از تغییر و تحول در کادر فنی، با شرایط بهتری فصل را دنبال کند. تراکتور که در پنج هفته ابتدایی ۶ امتیاز کسب کرد، امیدوار است در هفته‌های آتی و منجر به پایان فصل، نتایج بهتری به دست آورد و دوباره در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر شود؛ اتفاقی که در دور برگشت سال گذشته برای آنها افتاد و این تیم توانست علاوه بر کسب قهرمانی جام حذفی، در لیگ برتر هم عنوان چهارم را به دست آورد و سهمیه مستقیم آسیایی بگیرد.
در حالی که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتخاب جانشین منصوریان در تراکتور شنیده می‌شود، اما این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مد نظرش قرار دارد و محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور هم انتخاب سرمربی را دراختیار مدیران باشگاه گذاشته است. اما در همین حین، چهارشنبه شب باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «مسعود شجاعی به‌صورت موقت و تا انتخاب سرمربی جدید هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تا زمان انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، مسعود شجاعی هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد.»
باشگاه تراکتور در ادامه اطلاعیه خود نیز خبر داده که دور جدید تمرینات تیم فوتبال تراکتور از ظهر روز پنج‌شنبه در استادیوم اختصاصی باشگاه پیگیری می‌شود. اسامی مختلفی ازجمله ساکت الهامی، رسول خطیبی، علی کریمی و … برای سرمربیگری تراکتور مطرح شده، اما هنوز هیأت مدیره این باشگاه نظر نهایی خود را درباره انتخاب سرمربی جدید نگرفته و به جمع‌بندی نرسیده است. هرچه هست، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده و شاید پس از دیدار هفته ششم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی، سرمربی جدید سرخ پوشان فوتبال آذربایجان انتخاب شود.
یک نکته جالب توجه در مورد این موضوع وجود دارد. تقابل با ماشین سازی در هفته ششم لیگ برتر، پیش از این هم برای مسعود شجاعی خوش یمن بوده است. کاپیتان تراکتوری ها در اولین فصل حضور خود در تراکتور، در هفته ششم و مقابل ماشین سازی موفق به زدن اولین گل خود برای سرخ پوشان فوتبال آذربایجان شده بود. اینک در سومین فصل حضور شجاعی در تراکتور، این بازیکن بار دیگر در هفته ششم و بار دیگر در مقابل ماشین سازی، یک تجربه شیرین دیگر را در پیش خواهد داشت که می تواند مسیر فوتبالی او را در آینده به شدت تحت الشعاع قرار دهد.
لازم به ذکر است که تراکتور و ماشین سازی در جریان بازی‌های هفته ششم لیگ هجدهم، دربی تبریز در تاریخ هشتم شهریور ماه را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کردند و در نهایت سرخپوشان با سه امتیاز این دیدار را به پایان رساندند. آنتونی استوکس (۴۸) و مسعود شجاعی(۶۰) گلزنان سرخپوشان در این دیدار بودند و عرفان افراز (۲+۹۰) برای ماشین‌سازی گلزنی کرد. جالب اینجاست که در آن دیدار هم ماشین سازی بودن سرمربی بود. البته رضا مهاجری از هفته هفتم روی نیمکت سبزپوشان حضور یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید