نام مبارک حاج قاسم به پروژه ۷۰۰ واحدی سپاه سرعت می‌بخشد/ ساخت مجمع بزرگ درمانی توسط «سپاه» در بندرعباس+عکس

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز پروژه ۷۰۰ واحدی شهید سلیمانی، شهرک امام حسن عسکری(ع) در ضلع شمالی بلوار شهید رجایی ساخته می‌شود که یک کار بزرگ زیرساختی مؤثر برای سپاه است.

سردار اباذر سالاری عصر امروز در بندرعباس اظهار داشت: امروز کلنگ‌زنی پروژه ۷۰۰ واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به زمین زده شد.

وی یکی از دغدغه‌های خود را مسکن پاسداران سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد و افزود: بنا داریم این پروژه را ظرف کمتر از سه سال با کیفت و سرعت مناسب به بهره‌برداری برسانیم تا به این قشر زحمتکش جامعه تقدیم شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در ادامه گفت: نام مبارک حاج قاسم بر روی این پروژه باعث خواهد شد کار به‌صورت جهادگونه باشد چراکه با یاد سردار دلها که خود از فرماندهان ولایی و جهادی بودند به کار سرعت بخشیده خواهد شد.

سردار سالاری تصریح کرد: هرچند زمان‌بندی پروژه قریب به سه سال تعین شده است اما با روحیه جهادی که در قرارگاه مسکن سپاه وجود دارد این کار در کمتر از دو سال جمع خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار این پروژه فضاهای مذهبی، فرهنگی و آموزشی نیز تدارک دیده شده است که به فضل الهی تقدیم خانواده‌های پاسداران خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: هم‌زمان با این پروژه، استارت شهرک امام حسن عسکری(ع) در ضلع شمالی بلوار شهید رجایی آغاز شده است که در این زمینه یک کار بزرگ زیرساختی مؤثر برای سپاه در حال شکل‌گیری است.

وی ادامه داد: در این پروژه ۳۱۳ واحد سازمانی به نیت یاران امام زمان(عج) ساخته خواهد شد که فاز نخست آن قریب به ۱۰۰ واحد در نظر گرفته شده است و فاز بعدی مابقی آن تکمیل می‌شود.

سردار سالاری با بیان اینکه هم‌زمان با این پروژه‌ها، مجمع بزرگ درمانی در حد یک بیمارستان توسط مجموعه سپاه در حال ساخت است، گفت: ساخت یک مجموعه بزرگ فرهنگی جهت برگزاری مراسمات مذهبی و ازدواج‌ها در دستور کار است که ان‌شاءالله دغدغه نیازمندان در جهت برپایی مراسمات شادی رفع شود.

وی افزود: ساخت یک مجمع بزرگ ورزشی شامل زمین‌های چمن و استخر در دستور کار است و در کنار آن احداث پنج مجتمع آموزشی از مقطع پیش‌دبستانی تا دبیرستان با حضور کادر مجرب و با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برنامه‌ریزی شده است که یک کار ارزنده تلقی می‌شود.

عکس: عادل ذاکری

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید