خبر فوری

سهم و نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس برجسته است

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: نام دانشجو با آرمان خواهی، تلاش برای کسب آگاهی‌های علمی، اجتماعی و سیاسی، ایستادن در کنار مردم و ایستادگی برای اعتلای ایران همراه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو، تاکید کرد: نام دانشجو با آرمان خواهی، تلاش برای کسب آگاهی‌های علمی، اجتماعی و سیاسی، ایستادن در کنار مردم و ایستادگی برای اعتلای ایران همراه است.

متن کامل پیام دکتر جهانگیری به شرح ذیل است:

روز دانشجو بر همه دانشجویان ایرانی مبارک. از ١٦آذر ١٣٣٢ که سه شهید سرافراز دانشکده فنی دانشگاه تهران پرچم مبارزه برای استقلال و آزادی را برافراشتند تا به امروز، نام دانشجو با آرمان خواهی، تلاش برای کسب آگاهی های علمی، اجتماعی و سیاسی، ایستادن در کنار مردم و ایستادگی برای اعتلای ایران همراه است.

در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هر تحول بزرگ و اصلاح گرانه سهم و نقش دانشجویان برجسته و ممتاز است، چنانکه در هر گام بلند برای توسعه علمی و همه جانبه کشور. هویت دانشجویی را به رسمیت بشناسیم و حرمت همه دانشجویان را پاس بداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید