خبر فوری

مصاف استقلال برابر پیکان در نبود دیاباته و فرشید اسماعیلی

هرمزبان – استقلال در هفته چهارم رقابت های لیگ بیستم باید به مصاف مهدی تارتار و پیکان برود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، استقلالی ها در حالی به مصاف تیم پیکان می روند که دیدار قبلی خود برابر ماشین سازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و امیدوارند به سومین پیروزی فصل برسند. در آن سو تیم پیکان دیدار  قبلی خود را که یک بازی جنجالی هم بود، با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشت و موفق شد در دیداری خارج از خانه از شاگردان رحمان رضایی یک امتیاز را کسب کند.
آبی پوشان از سه دیدار گذشته خود شش امتیاز کسب کردند و به دلیل تفاضل گل بهتر، در رتبه دوم جدول حضور دارند. تیم پیکان هم از ۳ دیدار خود ۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه نهم جدول حضور دارد. هفته گذشته بود که مهدی تارتار در آستانه دیدار برابر شهر خودرو از سمت خود استعفا کرد اما پس از جلسه با مسئولان این تیم دوباره به پیکان برگشت. محمود فکری روی شیخ دیاباته ریسک نکرده بود تا این بازیکن به آمادگی کامل برسد و بعد از او استفاده کند. در همین راستا فکری از زوج مهدی قائدی – شیخ دیاباته در بازی های قبلی استفاده کرده بود ولی مهاجم اهل مالی تیم استقلال در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شد و حالا MRI ننشان داده او تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. از سوی دیگر فرشید اسماعیلی هم روز گذشته به تمرینات استقلال برگشت ولی هنوز هم مجوز حضور در تمرینات گروهی را دریافت نکرده و احتمالا از لیست استقلالی ها خط خواهد خورد.
در اواسط تمرین روز یکشنبه تیم استقلال بود که شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان به دلیل احساس درد در عضله پای‌ خود به تمرین کردن ادامه نداد و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت. در همین رابطه دیاباته در اختیار کادر پزشکی آبی پوشان قرار گرفت تا از پای مصدومش MRI بگیرد و وضعیت او توسط کادر پزشکی تیم به دقت بررسی شود. اما امروز دکتر مهدی سیاه ‌پوش، پزشک تیم استقلال، در گفت ‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت شیخ دیاباته گفت: بعد از انجام MRI و معاینات تخصصی، مشخص شد عضله دوقلوی پای چپ این بازیکن دچار کشیدگی شده و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.
بدین ترتیب استقلال که باید تا تاریخ ۲۸ آذر به مصاف تیم های پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو و ذوب آهن برود، قطعا دیاباته را در این ۴ دیدار به همراه نخواهد داشت. استقلال باید پس از دیدار با ذوب آهن در شهرآورد بزرگ تهران به مصاف پرسپولیس برود و باید منتظر ماند و دید کادرپزشکی آبی پوشان می تواند آقای گل لیگ برتر را به آن بازی برساند یا خیر.
تیم استقلال در شرایطی امروز به مصاف پیکان می رود که این تیم فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این حال دست محمود فکری برای انتخاب ترکیب اصلی خود حسابی باز است و این مربی هم از لحاظ نفرات درون زمین و هم نیمکت، بازیکنان پرستاره ای در اختیار خواهد داشت.
لیست ۲۰ نفره استقلال برای بازی با پیکان به شرح زیر است:
سیدحسین حسینی، رشید مظاهری، عارف غلامی، حسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، سیداحمد موسوی، هروویه میلیچ، محمد نادری، متین کریم زاده، فرشید باقری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، بابک مرادی، سبحان خاقانی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و سجاد آقایی.
تیم های استقلال و پیکان تاکنون ۱۴ بار به مصاف هم رفتند که آبی ها در ۹ دیدار به پیروزی رسیدند و ۵ دیدار هم به تساوی رسیده است. پیکانی ها تاکنون موفق نشدند استقلال را شکست دهند. دو تقابل آخر این تیم با تساوی به پایان رسیده و استقلال ها امیدوارند در این دیدار به سومین پیروزی فصل خود برسند. محمود فکری به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت استقلال بنشیند و صمد مرفاوی پس از یازده سال دوباره به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت آبی ها حضور پیدا می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید