خبر فوری

هافبک منچستر‌یونایتد تن به عذرخواهی نداد

فرد، هافبک برزیلی منچستر یونایتد بعد از اخراج در مسابقه شب گذشته برابر پاری سن ژرمن دقایقی پیش پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

منچستریونایتد شب گذشته دومین باخت خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و با نتیجه ۳-۱ مقابل پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد. اگرچه شیاطین سرخ هنوز هم در صدر جدول گروه قرار دارند اما آنها شش روز دیگر باید در آلمان به مصاف لایپزیش بروند و از این موضوع آگاه هستند که شکست در آن بازی می‌تواند به منزله حذف آنها از مسابقات باشد.

اما به طور قطع یکی از مهمترین دلایل شکست شب گذشته منچستر یونایتد مقابل پاری سن ژرمن، اخراج هافبک برزیلی این تیم یعنی فرد بود. او که در اواسط نیمه اول کارت زرد اول خود را دریافت کرده بود، دقیقه ۷۰ و در حالی که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود تیم حریف دنبال می شد، کارت زرد دوم را هم دریافت کرد تا از زمین مسابقه اخراج شود.

اگرچه بسیاری معتقد هستند که دنیل اورساتو بسیار سختگیرانه کارت زرد دوم را به فرد نشان داده اما در عین حال انتقاداتی نیز نسبت به بی احتیاطی هافبک برزیلی و این که زمینه ساز شکست منچستریونایتد شده مطرح شده است. از طرف دیگر در حالی که به نظر می رسید فرد با قرار دادن پستی در صفحه اجتماعی به خاطر اخراج مقابل PSG عذر خواهی کند اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداده است.

ستاره برزیلی دقایقی پیش پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و بدون عذرخواهی درباره بازی شب گذشته نوشت: ” این بهترین شب نبود اما ما برای بهترین تلاش کردیم. همیشه با ذهنی قوی. ما یونایتد هستیم.”

 

 

منبع: ورزش سه 

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید