خبر فوری

نرخ ارز در این هفته کانال عوض کرد / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته دوم ماه آذر افزایش یافت و قیمت دلار ‌در این هفته با رشد حدود ۷۰۰ تومانی به رقم ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان رسید.

به گزارش هرمزبان، قیمت دلار در صرافی ملی در دومین هفته ماه آذر، ۷۲۰ تومان افزایش یافت و پس از ورود به کانال ۲۵ هزار تومانی با ثبت رقم ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز پنج شنبه تغییر نکرد که در ادامه فعالیت بازارها، بهای ارز با افت ۵۰ تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو به ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی در ابتدای روز نرخ ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان کاهش یافت و سرانجام پس از افت ۵۰تومان دیگر، قیمت دلار به رقم ۲۴ هزار و ۵۵۰تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۹ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها این روند تداوم داشت و در پایان قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها این روند تداوم پیدا کرد و بر این اساس قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۶۲۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ثابت ماند اما در ادامه فعالیت بازارها با افت ۱۰۰ تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم ۲۷ هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۱ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی با افت ۵۰ تومانی روبرو شد و قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

تداوم کاهش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید