خبر فوری

نشان برنز المپیاد کشوری فیلم سازان به دانش آموز هرمزگانی رسید

هرمزبان – معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: یلدا جعفری دانش آموز هنرجوی این استان نشان برنز چهارمین المپیاد کشوری فیلم سازان را به خود اختصاص داد.

احمد مهرانی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این دانش آموز هنرمند هرمزگانی از کانون غدیر بندرعباس توانست در بخش «ایده» به مرحله پایانی راه پیدا یابد که پس از اعلام نظر داوران موفق به دریافت این نشان شد.
وی بیان داشت: این هنرمند نوجوان که در قصه نویسی نیز تبحر دارد، موفق شده تاکنون ۲ کتاب نیز به نام «جهله به لو» و «روزی که شکسپیر به رودان آمد» را به چاپ برساند.
این مسوول فرهنگی اظهارداشت: در این دوران حساس که در حوزه فرهنگ با چالش‌های زیادی روبرو هستیم، با انتخاب موضوعات مهمی مانند محیط زیست، آموزش، مسائل تربیتی وغیره می‌توان کمک شایانی به ارتقای فرهنگ جامعه و حتی تغییر رویکردی در سطح جهانی انجام داد.
مهرانی در ادامه از فعالیت‌های ارزشمند کانون غدیر بندرعباس قدردانی کرد و ایجاد انگیزه در دانش آموزان مستعد و علاقمند به کارهای هنری و ادبی را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید