خبر فوری

مهدی تارتار: نمی توانم به پیکان خیانت کنم / به مدافع نیاز داشتیم و طاهرخانی را جذب کردیم

هرمزبان – مهدی تارتار تاکید کرد تمام تلاش خودش و کادر فنی را برای موفقیت پیکان به کار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان در خصوص انتقال شاهین طاهر خانی در ساعات پایانی نقل و انتقالات به تیم پیکان صحبت کرد. مهدی تارتار درباره باخت در هفته اول مقابل صنعت نفت آبادان گفت:
در بازی با صنعت نفت آبادان مستحق باخت نبودیم. اگر موقعیت های مان تبدیل به گل می شد می توانستیم حتی برنده بازی باشیم ولی به هر حال دلایلی داشت که بازی را واگذار کردیم. اصلی ترین دلیل آن عدم شناخت کامل من نسبت به تیم بود، من بسیار دیر به تیم اضافه شدم. در یک پست هایی از نظر کمیت دچار مشکل هستیم و بودیم. الان وضعیت بهتر شده و روز گذشته توانستیم در پست مدافع و مهاجم دو بازیکن خوب جذب کنیم. الحمدالله بازی تمام شده و امیدواریم در بازی های آینده طوری بازی کنیم ک این شرایط را نداشته باشیم و با برد روحیه بهتری کسب کنیم.
تارتار درباره نقل و انتقالات پیکان گفت:
طبیعتا نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم چون دیگر بازیکنی نمانده بود. من دو روز مانده به مسابقات به تیم اضافه شدم. در این مدت کم هم باشگاه خیلی تلاش کرد و توانستیم در دو پست بازیکنان مد نظرمان را بگیریم و از این اتفاق راضی هستیم.
مهدی تارتار درباره انتقادات برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به او به دلیل جذب شاهین طاهرخانی گفت:
من واقعا تاسف می خورم به حال افرادی که ما را بد قضاوت می کنند. من از افرادی که انتظار داشتند بازیکن مان را به پرسپولیس بدهیم، یک سوال دارم. تیم پرسپولیس برای من عزیز است. من همیشه اعلام کردم، وقتی تیم ندارم، تیم اولم پرسپولیس است اما وقتی تیم دارم، تیمی که برایش فعالیت می کنم تیم اول است. آیا این دوستان توقع دارند، مربی تیم پرسپولیس به پرسپولیس خیانت کند، که الان این توقع را از من دارند؟ من روز اولی که آمدم باشگاه، اولین خریدی که گفتم باید انجام بدهیم، دفاع وسط بود و خودتان دیدید که مدافع وسط جذب کردیم.
سرمربی پیکان افزود:
حجت حق وردی از بازیکنان با تجربه ما است و آمد با خودم صحبت کرد و به او قول دادم اگر بتوانیم دفاع وسط مانند خودش جذب کنیم،او را می فروشیم. ما روی محمد طیبی نظر داشتیم و با توجه به این که پنجره نفت آبادان بسته بود، نتوانستیم او را جذب کنیم. به حجت حق وردی گفتم به تو نیاز داریم، ما تنها یک دفاع با تجربه در تیم مان داریم و آن هم حجت است. با توجه به نیازمان شاهین طاهرخانی را جذب کردیم. او در باشگاه ما بود و پرسپولیسی ها او را می خواستند که رفت و با آنها مذاکره کرد وقتی هم توافق حاصل نشد، برگشت و با ما قرارداد امضا کرد. من از هواداران فهیم پرسپولیس انتظار دارم البته همیشه به ما لطف دارند ولی تعدادی اندکی هستند که مرا خوب قضاوت نمی کنند. من نمی توانم به پیکانی که پیش من امانت است، خیانت کنم. من هر طور شده باید به این تیم خدمت کنم و پولی که سر سفره ام می برم حلال باشد. درست است من از پرسپولیس خیلی چیزها دارم اما ما در مکتب پرسپولیس و پاس یاد گرفتیم که همیشه به تیم مان وفادار باشیم و امانت دارهای خوبی باشیم. امیدوارم درست قضاوت مان کنند و به ما حق بدهند. در باشگاه پیکان ، کارگزان زیادی زحمت می کشند و به این تیم عشق می ورزند. ما باید برای موفقیت این تیم همه تلاش مان را کنیم و درست مورد نقد قرار بگیریم.
مهدی تارتار درباره ادامه وضعیت تیم پیکان در لیگ بیستم گفت:
با توجه به این که دیر به تیم اضافه شدم و ۷۰ ۸۰ درصد تیم قبل از من بسته شده اما قولی که به باشگاه دادم این است که ان شاالله طوری عمل کنیم که دغدغه سقوط نداشته باشیم. ما از خودمان انتظار بالایی داریم. هم کادر فنی و هم بازیکنان توانایی کارهای بزرگ را دارند ولی به هر حال نباید روی ما استرس حاکم باشد. ما با تمام وجودمان تلاش می کنیم و خودمان انتظار داریم، در جایگاهی به مراتب بهتر از پارسال قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید