خبر فوری

«ستارخان» و «باغچه‌بان» پا به تلویزیون می‌گذارند

در پنجشنبه و جمعه آخرین هفته آبان، فیلم‌های مختلفی چون «ستارخان»، «باغچه‌بان»، «زنبورک»، «وانتافه»، «خانه خلوت»، «خاتم شیراز»، «عشق شیشه‌ای» و… از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، «ستارخان»، «باغچه‌بان»، «زنبورک»، «وانتافه»، «خانه خلوت»، «خاتم شیراز»، «عشق شیشه‌ای»، «کودک شاعر»، «هی‌جو»، «اشک انار» و «پرواز» فیلم‌هایی هستند که پنجشنبه  و جمعه ۲۹ و ۳۰ آبان از شبکه‌های سیما روی آنتن خواهد رفت.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «ستارخان» به کارگردانی «محمدرضا ورزی»، پنجشنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. «ستارخان» روایتی تاریخی از دلاوری‌ها و پایمردی‌های ستارخان، دوستان و هم‌پیمانان اوست و به زندگی این بزرگ مرد تاریخ ایران می‌پردازد. سعید نیک‌پور، شکرخدا گودرزی، حسین مسافر آستانه، مسعود آب‌پرور، شایسته ایرانی و سام قریبیان و پندار اکبری در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی»، جمعه سی آبان ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد، اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا این که محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود … برزو ارجمند، رضا رویگری، حمید لولایی، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، مهران رجبی، غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ‌شاهی، کامران تفتی و سیدجواد هاشمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

 شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «باغچه‌بان» به کارگردانی «جهاندخت خادم»، پنج‌شنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ‌‌هشت صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم ماجراهای باغچه‌بان از کودکی تا جوانی و میانسالی و سعی و اهتمام او بر آموزش ناشنوایان به همراه همسر و دخترش به تصویر کشانده می‌شود. علی باقری، تبسم هاشمی و شهین نجف‌زاده در فیلم تلویزیونی «باغچه‌بان» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «زنبورک» به کارگردانی «سیدرضا عربشاهی»، جمعه سی آبان ماه ساعت هشت از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره یوسف، پسر دانش آموزی است که پدر خود را از دست داده، و با مادرش تنها زندگی می‌کند. او در خیال خود هر کجا، پسری به نام داود را می‌بیند و به دنبال او رفته، ولی او را گم می‌کند و احساس قرابت با او دارد. یوسف، عکسی را پیدا می‌کند و داود را در آن عکس همراه با دوستانش می‌بیند، مادرش به محض دیدن عکس، او را می‌شناسد، او شاگرد شوهرش در عکاسی بوده و پس از یادگیری عکاسی به جبهه رفته و دیگر خبری از او نیست. یوسف در خیال خود زندگی داود و دوستش علی را تا زمان جبهه و شهادت آنها مرور می‌کند که …آرمین عالمیان، رضا جعفر نیا، علی یوسفی و پروین ملکی در فیلم تلویزیونی «زنبورک» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «وانتافه» به کارگردانی «محمدحسین امانی»، جمعه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: کاظم مرد زحمت کش و درستکاری است که روی وانت کار می‌کند. او یک روز برای جابجایی مسافر همراه سه چمدان، مسافرش را گم می‌کند و مجبور به بردن چمدان‌ها به خانه خود می‌شود. آن شب که خواستگاری دخترش است، طی یک حادثه و برخورد چمدان‌ها به زمین سکه های طلا روی زمین ریخته و در هنگام جمع کردن سکه‌ها به یکباره یک سکه در فاضلاب می‌افتد که …

مهران احمدی، امیر کربلایی‎‌زاده، سامان غنائمی، نفیسه روشن و افسانه چهره‎‌آزاد در فیلم تلویزیونی «وانتافه» بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «خانه خلوت» به کارگردانی «مهدی صباغ‌زاده»، پنج شنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.‌ در خلاصه داستان فیلم آمده است: امیرجلال‌الدین مردی میانسال است که در گذشته پاورقی‌نویس مطبوعات بوده، او در حال حاضر هر چه می‌نویسد از طرف مطبوعات رد می‌شود. چون آنها اعتقاد دارند داستان‌های او دیگر جذاب نیست. امیرجلال برای زندگی به این کار نیاز دارد، اما هر چه می‌زند به در بسته می خورد. او به همراه همسر و خواهرزاده همسرش در خانه بزرگ پدری امیرجلال زندگی می‌کنند و تنها از پس‌انداز خود استفاده می‌کنند که آن هم کم‌کم رو به اتمام است. از طرفی بساز‌بفروش محل هم به او فشار آورده که خانه پدری را برای برج‌سازی به او بفروشد که امیرجلال راضی به این کار نیست تا اینکه… عزت‌الله انتظامی، نیکو خردمند و فاطمه گودرزی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «خاتم شیراز» به کارگردانی «ایمان افشاریان»، پنجشنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: حاج محمود که استاد خاتم‌کاری است قصد دارد برای حرم صندوق خاتم‌کاری بسازد. اما بیماری قلبی او را روانه بیمارستان می‌کند. بهروز پسرش به او قول می‌دهد کار صندوق را به پایان برساند، اما… زهرا سعیدی، مهدی فقیه، سلمان فرخنده، سوده شرحی در فیلم تلویزیونی «خاتم شیراز» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «عشق شیشه‌ای» به کارگردانی «غلام‌رضا حيدرنژاد»، جمعه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: جلال، بازيگر نقش‌های فرعی سينما که در عشق هم شکست‌خورده، قصد خودکشی دارد. او که ساکن اتاق شماره ۲۱۲ در مسافرخانه گل‌ها است ابتدا تصميم می‌گيرد با طناب خود را حلق‌آويز کند، اما … پرویز پرستویی، مهناز افضلی، عزت‌الله جامی، محمود جعفری، اکبر دودکار، رامین راستاد و بیوک میرزایی در فیلم سینمایی «عشق شیشه‌ای» بازی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم سینمایی «کودک شاعر» به کارگردانی «امیرقاسم راضی»، پنج‌شنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: مراد رحمتی نوجوانی ۱۲ ساله است که به همراه پدرش در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کند. پدر مراد که کارمند یک کارخانه است به دلیل ابتلا به بیماری رماتیسم، از کار افتاده تشخیص داده شده و باید بازنشسته شود. پدر برای کارهای اداری و نامه‌نگاری مراد را با خود به اداره می‌برد تا خواسته‌اش انجام شود. مراد و معلم او به این وضعیت اعتراض دارند تا … نعمت جهانفرد، رضا صادقی، جواد زیتونی، زهرا دریامج و مینا نوروزی در فیلم سینمایی «کودک شاعر» بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «هی جو» به کارگردانی «منوچهر عسگری‌نسب»، جمعه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: شخصی به نام جعفر پناهی که کارمند اداره نقشه برداری است، از طریق کتاب دایرکت متد با شخصیتی به نام جو، آشنا می شود. جو در زندگی پناهی تحولی اساسی به وجود می آورد. نزدیکی جعفر به جو موجب دوری او از خانواده و نامزدش می شود. جعفر در سفری دریایی به غرب دوشادوش جو رستوران و پمپ بنزینی را احداث و اداره می کند. او سرانجام با دخترعموی جو به نام بتی ازدواج می کند. در آنجا پناهی با حوادث دور از انتظار برخورد می کند، امّا … عید پورصمیمی، فتحعلی اویسی، فرهنگ مهرپرور، عزت‌الله مقبلی، رضا عبدی، حسین پناهی و جلال مقدم در فیلم سینمایی «هی جو» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «اشک انار» به کارگردانی «فياض موسوي»، پنج‌شنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. این فیلم درباره جوانی به نام عابد، دانشجوی هنر است که تمامی خانواده خود را از دست داده است. او تنها و خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کند که صاحبخانه و همسایه او زن پیری به نام بی بی است، اما …علي دهکردي، کتايون اميرابراهيمي، پاشا رستمي، سياوش مفيدي، حسن تسعيري و مه‌لقا باقري در فیلم تلویزیونی «اشک انار» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «پرواز» به کارگردانی محمد حمزه‌ای، جمعه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. تله‌فیلم پرواز داستان پسری به نام پرهام را نشان می‌دهد که از بچگی و همان کلاس دوم دبستان هنگامی که معلم از او شغل دلخواهش را می‌پرسد سودای خلبانی و بلند پروازی دارد. پرهام حالا به همراه همسرش پریا در آژانس هواپیمایی مشغول کار است، اما سیاوش خیرابی، خاطره حاتمی، اسماعیل سلطانیان و زهره حمیدی در این فیلم بازی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید