خبر فوری

افزایش قرارداد بازیکنان و کادر فنی؛ چالش بزرگ سمیعی در پرسپولیس

هرمزبان – مدیرعامل پرسپولیس باید تکلیف برخی از قراردادهای پرسپولیسی ها را مشخص کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یکی از دلایل اصلی مشکلات مدیرعامل سابق پرسپولیس و کادرفنی و بازیکنان این تیم افزایش حق و حقوق برخی از آن ها بود. نفراتی مثل شجاع خلیل زاده که در نهایت نتوانست با این موضوع کنار بیاید و از جمع سرخ پوشان جدا شد. در همان مقطع بازیکنانی چون مهدی عبدی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و چند بازیکن دیگر نیز خواهان افزایش مبالغ قراردادشان بودند اما مهدی رسول پناه راضی به انجام این کار نشد. رسول پناه حتی با افزایش رقم قرارداد برخی از اعضای کادر فنی نیز مخالفت کرد. مقاومتی که در نهایت منجر به اختلافات شدید بین دو گروه شده و رسول پناه نیز از پرسپولیس جدا شد.
جدایی رسول پناه با حضور جانشین او یعنی جعفر سمیعی همراه بود. اگرچه در این مدت فعلا سکوت برقرار است و اظهار نظری در این مورد انجام نشده اما این مشکل کماکان به قوت خود باقی است و برخی از اعضای کادر فنی و همین طور گروهی از بازیکنان نسبت به تغییر مبالغ قرارداد خود نقدهایی داشته و به دنبال افزایش آن هستند. اگرچه در حال حاضر وضعیت مالی باشگاه چندان مناسب نیست اما بعید به نظر می رسد مشکلی در این راه وجود داشته باشد. از باشگاه خبر رسیده تا پیش از اعزام تیم به قطر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، قراردادهای مالی فصل جدید امضا خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس درصدد پرداخت پول بازیکنان تا قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا است. بازیکنان پرسپولیس اگرچه طبق اسناد موجود در باشگاه بیش از ۹۵ درصد حق و حقوق خود را دریافت کرده اند اما هنوز آپشن ها و پاداش های باقی مانده از فصل قبل و مبالغ قرارداد این فصل خود را دریافت نکرده اند. اتفاقی که به نظر می رسد به دلیل پرداخت مطالبات برانکو بوده و پرداخت این بدهی خزانه باشگاه را به کلی خالی کرده است.
در این میان البته یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی و همین طور سیدجلال حسینی در جایگاه کاپیتان تیم، در چند نوبت این موضوع را با مدیرعامل و همین طور ابراهیم شکوری درمیان گذاشته اند و آن ها نیز با اعلام این که درصدد رفع مشکلات هستند، وعده داده اند به زودی این مشکلات رفع خواهد شد. برهمین اساس شنیده می شود باشگاه به دنبال تامین چند منبع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان است و بسیار امیدوار است تا با جذب چند اسپانسر بتواند مشکلات مالی را رفع کند. طبق آخرین وعده ای که داده شده، قرار است تا قبل از اعزام تیم به قطر برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، بخش زیادی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود تا تیم با بهترین وضعیت روحی و روانی راهی بازی فینال لیگ قهرمان آسیا شود.
جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان جدید صحبت کرد. جعفر سمیعی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب و معرفی بازیکنان برای مذاکره و سپس جذب آنها در حیطه اختیارات کادر فنی است.
سمیعی ادامه داد: هر بازیکنی که کادر فنی به باشگاه معرفی کند ما به دنبال جذب او خواهیم بود و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.
مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: همانطور که پیش از این اعلام شد در جهت تقویت تیم، ما بر اساس نیاز کادر فنی اقدام می ‌کنیم.
جعفر سمیعی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وضعیت مالی و حقوقی سرخپوشان را مورد بررسی قرار داد تا در جریان میان بدهی‌های داخلی و احکام مربوط به فیفا بابت طلب مربیان و بازیکنان خارجی پیشین سرخپوشان قرار بگیرد. سمیعی که یکی از اهداف خود را حل مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرده بود با حساب خالی باشگاه روبرو شده است. باشگاهی که نزدیک به ۶ میلیارد تومان برای پرداخت قسط اول قرارداد فصل جاری برخی بازیکنان خود بدهی دارد اما فقط حدود هفت میلیون تومان در حسابش است.
سمیعی که سعی کرده است رابطه خود با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را نزدیک کند به طور مرتب با وی در ارتباط است و گزارش مالی باشگاه را نیز به گل محمدی انتقال داده است. سمیعی از گل محمدی خواسته تا تمرکز بازیکنان را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند و او نیز تلاش خود را برای تزریق پول به باشگاه خواهد کرد تا سرخپوشان بدون مشکل سراغ جام قهرمانی در آسیا بروند. برخی بازیکنان تازه وارد پرسپولیس همچون احسان پهلوان و حامد لک تاکنون دریافتی از باشگاه نداشته‌اند و همانند بازیکنان فصل گذشته این تیم منتظر پول هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید