خبر فوری

محدودیت های جدید کرونایی در کیش

هرمزبان – سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش، مصوبات سی امین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره کیش را اعلام کرد.

 محمدرضا رضانیا گفت: محدودیت های جدید پیرو ابلاغیه محدودیت های عمومی کشور از اول آذر به مدت ۱۴ روز اجرا خواهند شد.

وی افزود: بر این اساس ورود و خروج خودرو به جزیره کیش و یا از کیش به داخل کشور ممنوع خواهد بود.

 رضانیا ادامه داد: فعالیت های مراکز و اماکن گردشگری شامل جنگ‌های شبانه،  شناورهای تفریحی ، پلاژها ، پارک‌های  بازی کودکان، پارک آبی، پارک دلفین، مجموعه گردشگری کاریز، بولینگ، سالن‌های ماساژ ، موسیقی زنده در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها،  کلوپ‌های تفریحات دریایی و باشگاه های ورزشی به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش همچنین برگزاری هرگونه همایش‌ها، گردهمایی و حتی جلسات اداری با تعداد بالای ۲۰ نفر را ممنوع اعلام کرد و افزود: فعالیت‌های موسسات آموزشی، فرهنگی و هنری ، فرهنگسراها و کلاس‌های آموزشی به مدت دو هفته متوقف خواهد شد.

 رضانیا اتمام ساعت کار بازارها به جز مراکز تهیه ارزاق عمومی را تا ساعت ۲۱:۳۰ اعلام کرد.

وی گفت: از اول آذر به مدت دو هفته اتمام کار رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها تا ساعت ۲۴ خواهد بود و این اماکن بایستی حداکثر با ظرفیت ۵۰ درصد و رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی فعالیت کنند. همچنین  دسترسی و حضور در سواحل و پارک های ساحلی از ساعت ۲۴ به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: ادارات و نهادها مکلفند با ۵۰ درصد نیروهای شاغل خود به مدت دو هفته از اول آذر فعالیت کنند و بقیه نیروها که امکان استفاده از فعالیت دورکاری را داشته باشند به این شکل فعالیت کنند.

 رضانیا یادآور شد: اجرای این مصوبه مشمول اداراتی که مرتبط با خدمات بهداشتی و سلامت هستند نمی شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید