خبر فوری

همه‌چیز درباره الکتروموتور زیمنس

امروزه بسیاری از صنایع با الکتروموتور زیمنس بسیار آشنا هستند. یک نشان تجاری بسیار شناخته شده در صنعت که می‌تواند جایگزین بسیاری از کالاهای مشابه باشد و با راندمان بالا کمترین هدررفت انرژی را باعث شود.

استفاده از الکتروموتور کامپکت زیمنس برای جاهایی که فضای کم بسیار مهم است استفاده می‌شود. در حقیقت با فریم کوچکتر، توان بالاتری را خواهید داشت. الکتروموتور کامپکت زیمنس علاوه بر فریم سایز کوچکتر، می‌تواند در راندمان‌های IE1 , IE2 و IE3 هم تولید شود که هزینه بهره‌برداری کاهش یابد.

امروزه بسیاری از صنایع با الکتروموتور زیمنس بسیار آشنا هستند. یک نشان تجاری بسیار شناخته شده در صنعت که می‌تواند جایگزین بسیاری از کالاهای مشابه باشد و با راندمان بالا کمترین هدررفت انرژی را باعث شود. دینام سه فاز زیمنس شاید برای بسیاری از کارخانجات صنعتی یکی از اولین انتخاب‌ها باشد و دینام تک‌فاز آن نیز در ایران بسیار کمیاب است. الکتروموتور زیمنس به طور عمده تا توان ۲۰۰ کیلووات در کشور چک اسلواکی تولید می‌شود و اغلب موتورهای زیمنس موجود در ایران ساخت کشور چک هستند.

البته باید دقت کرد که اخیراً موتور زیمنس چینی نیر در بازار به فروش می‌رسد و مصرف کننده باید توجه داشته باشد تا با خرید موتور زیمنس از تامین کننده اصلی و نمایندگی رسمی الکتروموتور زیمنس در ایران، خدمات با کیفیتی دریافت نماید. کالا صنعتی به عنوان عاملیت فروش الکتروموتور زیمنس، خدمات قبل و پس از فروش ارزنده‌ای را ارائه می‌کند که ارسال پیشنهاد مالی فوری، دیتاشیت با کیفیت الکتروموتور زیمنس و الکتروموتور WEG و دادن اطلاعات راجع به قیمت الکتروموتور زیمنس و ارسال تصاویر واقعی تنها بخشی از خدمات این شرکت می‌باشد. کالا صنعتی فروش انواع الکتروموتور ایرانی و چینی را نیز بر عهده دارد. www.kalasanati.com

علاوه بر تمامی این محسنات شرکت الکتروموتور زیمنس Siemens تقریباً و شاید قطعاً در تمامی کشورهای جهان دارای دفاتر فروش و نمایندگی الکتروموتور زیمنس، دفاتر تحقیق و توسعه، انبار و ساختمان اداری است.

الکتروموتور زیمنس در ایران نیز نمایندگی داشته و تمامی الکتروموتورهای زیمنس اعم از الکتروموتور ضد انفجار زیمنس، الکتروموتور سه فاز زیمنس (پایه‌دار و فلنچ‌دار) قابل‌دسترسی است. برای آگاهی از لیست قیمت الکتروموتور زیمنس با کارشناسان فروش ۰۲۱۸۸۵۴۴۲۳۰ در تماس باشید.

آلیاژ به کار رفته در الکتروموتور زیمنس به گونه‌ای است که طول عمر این دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های هم رده خود بسیار بالاتر بوده و همچنین بازده و راندمان بسیار بالاتری نیز دارد. شرکت تولید صنعتی زیمنس از اواخر قرن هجدهم تا کنون سه محصول بسیار با کیفیت و با کارایی بالایی را روانه بازار کرده و در زمینه‌های مختلف صنعتی و همچنین برابری‌های عمومی مورد استفاده مختص خود قرار دهد.

الکتروموتور زیمنس یکی از پرفروش‌ترین‌ها و همچنین پرطرفدارترین الکتروموتورهای موجود در بازارهای جهانی و همچنین بازار کشور عزیزمان ایران است. الکتروموتور زیمنس در ایران در بازه میان ۰٫۱۲ تا ۴۰۰ کیلو وات می‌تواند توان خروجی داشته باشد. از انواع الکتروموتور زیمنس می‌توان به محصولاتی مانند الکتروموتور ضد انفجار و همچنین محصولات عمومی شرکت زیمنس اشاره نمود.

موضوع کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی دغدغه اصلی شرکت زیمنس در تمامی کاربری‌ها چه کاربری‌های صنعتی و چه کاربری‌های عمومی و شخصی می‌باشد که این موضوع در زمینه طراحی و تولید الکتروموتور زیمنس با دقت و وسواس خاصی مورد توجه قرار گرفته است.

در سایت کالا صنعتی قیمت الکتروموتور زیمنس برای توان‌های ۰٫۳۷ کیلووات تا ۲۰۰ کیلووات به صورت آنی و برای توان‌های بالاتر با درخواست کتبی ارسال می‌شود. قیمت الکتروموتور زیمنس برای موتورهای پایه‌دار و فلانچ‌دار متفاوت بوده و به ترتیب از ۷۵۰ دور تا ۳۰۰۰ دور قیمت افزایش می‌یابد. ضمناً الکتروموتور زیمنس موجود در سایت کالا صنعتی فقط از نوع سه فاز است و برای درخواست الکتروموتور تک‌فاز زیمنس، جایگزین پیشنهاد می‌شود.

الکتروموتور زیمنس در بازار ایران بسیار مشهور است و بسیاری از کارخانجات از این الکتروموتور به عنوان یک برند مطمئن یاد می‌کنند. در ایران نیز انواع الکتروموتور ایرانی وجود دارد. الکتروموتور الکتروژن با پوسته مشابه با دینام زیمنس امروزه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. الکتروموتور الکتروژن با توان‌های ۲٫۲ کیلووات به بالا IP55 است و بسیار شبیه به الکتروموتور زیمنس ساخته شده است.

الکتروژن به‌عنوان جایگزین برای الکتروموتور زیمنس

در ایران دو نشان تجاری الکتروموتور موتوژن تبریز و الکتروموتور الکتروژن در توان‌های پایین و الکتروموتور جمکو در توان‌های بالا با پوسته چدن، اقدام به تولید الکتروموتور باکیفیت کرده‌اند. در بازار الکتروموتور موتوژن بسیار شناخته‌شده است و بعضی از مشتریان آن به هیچ قیمتی حاضر به تغییر نشان تجاری خود نیستند؛ اما در سال‌های اخیر با توجه به کیفیت بالای الکتروموتور الکتروژن، از این نشان تجاری استفاده می‌شود.

با توجه به شرایط موجود و قیمت ارز و همچنین بالا رفتن قیمت الکتروموتور زیمنس، الکتروموتور الکتروژن و موتوژن می‌تواند به‌عنوان بهترین جایگزین به کار گرفته شود. البته الکتروموتور الکتروژن تا توان ۴۵ کیلووات برای الکتروموتور ۱۵۰۰ دور و با پوسته آلومینیوم تولید می‌شود. علاوه بر این در ماه‌های اخیر کارخانه الکتروژن اقدام به تولید الکتروموتور با پوسته چدن نیز کرده است.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید