خبر فوری

سفر مدیر اجرایی فدراسیون بین المللی شطرنج به ایران

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، مدیر اجرایی فیده حدود یک ماه پیش به ایران سفر کرد و طی اقامت دو سه روزه در تهران با حضور در وزارت ورزش قرارداد میزبانی ایران برای مسابقات ۲۰۱۷ قهرمانی زنان جهان را نهایی کرد. بعد از آن بود که فدراسیون شطرنج پس از  بررسی های لازم، سالن هتل پارسیان آزادی به عنوان محل برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان انتخاب کرد. 

در همین راستا جفری بورگ هفته آینده مجددا به ایران سفر می کند تا به نمایندگی از فیده آخرین بازدید خود را از محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی زنان انجام دهد و هماهنگی های نهایی را مسئولان فدراسیون شطرنج کشورمان را نیز انجام دهد. 

مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان ۲۲ بهمن تا ۱۵ اسفندماه با حضور ۶۴ شطرنجباز در کشورمان برگزار می شود. سارا سادات خادم الشریعه، آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند. 

این برای نخستین بار است که ایران میزبان مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان شده است. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید