خبر فوری

آیت الله نعیم آبادی: مسئولان قوانین صادراتی را ساده تر کنند

هرمزبان:نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن روز صادرات(29مهرماه) گفت: مسئولان بایستی قوانین صادراتی را ساده تر کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارکرد: توسعه صادرات و کاهش واردات عملی نمی شود مگر اینکه شاهد سهل کردن قوانین آن باشیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بایستی راههای صادرات را باز کرد ابراز داشت: صادرات هرچه بیشتر بهترین کمک به اقتصاد مملکت است.

خطیب جمعه بندرعباس در ادامه از قیام مردم فلسطین بعنوان انتفاضه سوم یاد کرد و افزود: در مورد فلسطین کارها با مذاکره پیش نمی رود و همان طوریکه صهیونیست غاصب به زور سرزمین مسلمانان را اشغال کرد مردم فلسطین نیز باید با تفنگ و جنگ آنان را از خاک کشور خود به بیر ون برانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه حرف حساب در قاموس آمریکا وجود ندارد ابراز داشت: تفنگ آخرین حرف است زیرا استکبار جهانی اهل حرف حساب نیست و تنها منطق آنان کودک کشی، تخریب و جنایت علیه بشریت است.
منبع: ایرنا
(لینک)
کد خبر: 394853

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید