خبر فوری

یک فیلم ایرانی برنده جایزه جشنواره بین المللی ورزشی در ایتالیا شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، لوح تقدیر و نشان بلورین سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی شب گذشته طی مراسمی در شهر میلان به فیلم ‘آنلاین’ به کارگردانی ‘معین کریم الدینی’ اهدا و به سید مجتبی علوی دبیر دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و نماینده فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی، تحویل داده شد.
این فیلم در بخش مسابقه سینمای مستند سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز برنده سیمرغ بهترین فیلم مستند شد.
ایران مجموعا با 10 اثر سینمایی و تلویزیونی در این جشنواره شرکت کرده بود. در این جشنواره همچنین کشورهای برزیل، فرانسه، آمریکا، چین، بلژیک، آلمان، ازبکستان، انگلستان، هلند، کانادا، اوکراین، روسیه، دانمارک، اسپانیا و ایتالیا نیز شرکت کرده بودند.
حدود 200 فیلم منتخبِ ازجشنواره های منطقه ای 16 کشور در قالب فیلم های کوتاه، سینمایی، مستند، تیزر و فیلم تلویزیونی به این جشنواره ارسال و در بخش رقابتی شرکت و به مرحله داوری راه پیدا کرده بودند.
جان لوییجی بوفون، فرانک رایکارد، رود گولیت و جمعی از چهره های سرشناس ورزش جهان از مهمانان ویژه این جشنواره بودند.
اروپام**461
انتشار دهنده: فریبا مدنی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید