خبر فوری

امکان ثبت شرکت صوری و قاچاق کالا از کیش وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به وضعیت زندگی در کیش گفت: کیش یکی از زیباترین مناطق کشور است و یکی از چهار منطقه در دنیا است که بیشترین اکسیژن آزاد و خالص را دارد و از لحاظ مزیت‌های زندگی متوسط رو به بالا است.

غلامحسین مظفری که در برنامه سلام صبح به خیر شبکه سه حضور پیدا کرده بود، ادامه داد: هم اکنون فرودگاه کیش دو میلیون ظرفیت دارد و قصد داریم ظرفیت آن را تا شش میلیون نفر برسانیم. اسکله ۳۵ هزار تنی نیز ساخته شده و در بحث هتل نیز هم اکنون ۵۲ هتل فعال هستند و هم اکنون ۶۰ هتل جدید نیز در حال ساخت هستند.

وی ادامه داد: بخشی از سرمایه‌هایی که امکان داشت از کشور به دلیل خرید مسکن خارج شود هم اکنون در کیش سرمایه گذاری شده و طرحی را ایجاد کردیم به عنوان هتل آپارتمان که سند به نام آپارتمان صادر شود اما مدیریت مانند هتل باشد و مالک ملک می‌تواند در زمانی که در کیش نیست مدیریت ملک خود را به مدیر هتل بدهد.

مظفری با اشاره به استقبال از سرمایه‌گذاری در کیش گفت: بیشتر از یک سوم بودجه عمرانی کشور هم اکنون در کیش پروژه عمرانی داریم که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و بیشتر از ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است و امسال بیش از بودجه عمرانی در بخش عمران هزینه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در کیش مطرح است بحث معافیت‌های مالیاتی است امروز خوشبختانه هیچ شرکت صوری در کیش حضور ندارد که هدفش فرار مالیاتی باشد و اصلا امکان ثبت شرکت صوری وجود ندارد و قاچاق کالا نیز در کیش وجود ندارد و هم اکنون ۳۲۷ واحد صنعتی در بخش‌های مختلف داروسازی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، مبلمان فعالیت می‌کنند.

مظفری با اشاره به اینکه بخشی از خدمات پشتیبانی شرکت‌های نفت و گاز در جزیره کیش انجام می‌شود افزود: فقط در دنیا ۴ کشور هستند که می‌توانند این خدمات را ارائه کنند و ما امروز مثلا شرکتی را داریم که ۲۸ جوان در آن فعالیت می‌کنند و یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا است و هم اکنون ظرفیت استقرار بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان را داریم و تعدادی از شرکت‌هایی که تا پیش از این وارد کننده لوازم خانگی بودند هم اکنون به تولیدکننده تبدیل شدند.

وی درباره حضور چینی‌ها در کیش گفت: اینکه گفته می‌شود کیش را قرار است به چینی‌ها بدهند صحیح نیست و یک خبر دروغ و ساختگی است که توسط یک سایت معاند خارج از کشور دو سال پیش به دروغ اعلام شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید