خبر فوری

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان شبانه روزی ابوریحان هشت بندی + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت امام باقر (ع) و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیمودن راه شهدا برای داشتن زندگی عزتمندانه ضروری است.

وی اضافه کرد: ما به دنبال این گوهر ناب عزت و اقتدار و پیروی از ولایت فقیه هستیم.

امام جمعه توکهور و هشت بندی به دشمنی های چهل ساله آمریکا با کشورمان اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد ناآگاه در کشور می گویند شما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نگویید تا آنها کاری به کار ما نداشته باشند اما این درحالی است که حتی اگر ما آمریکا را رها کرده و به دنبال پیشرفت کشور خودمان باشیم؛ آمریکا ما را رها نمی کند.

حجت الاسلام جهانگیری گفت: آمریکا در قضیه برجام به دنبال تحریم دوباره کشور ماست و از حلقه مقاومت در منطقه می ترسد و به دنبال یک ائتلاف بزرگ علیه مملکت ماست که خوشبختانه در این راه ناکام مانده است.

وی افزود: همه کشورها و شورای امنیت به یاوه گویی های آمریکا و خروج یک طرفه از برجام و سایر اقدامات علیه کشور ما پاسخ منفی دادند و این نشان دهنده ضعف آمریکا در دنیاست.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دیگر قلدری علیه ایران اسلامی جوابگو نیست و این همان اقتدار و عزتی است که ما از برکت خون شهدا به دست آورده ایم.
وی اظهار امیدواری کرد دانش آموزان با الگوگیری از شهدا و پیروی از ولایت فقیه، راه شهیدان دوران انقلاب و دفاع مقدس را بپیمایند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امروز خوشبختانه هیچ شرکت صوری در کیش حضور ندارد که هدفش فرار مالیاتی باشد و اصلا امکان ثبت شرکت صوری وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید