خبر فوری

آرشیو برچسب: منطقه آزاد کیش

سعید پورزادی : آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی بندر چارک با 150 میلیارد تومان اعتبار

سعید پورزادی : آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی بندر چارک با 150 میلیارد تومان اعتبار

هرمزبان – سعید پورزادی سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی بندر چارک با 150 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

ادامه خبر »

ایسنا – کیش در قرنطینه!

۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۲ بر اساس تصمیم کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا به علت شیوع پیک پنجم کرونا و سویه دلتای این بیماری در جزیره کیش از ۱۷ مرداد ماه، برای مدت یک هفته و قابل تمدید برای ۲ هفته محدودیت های مصوب این ستاد به اجرا در آمده است. این محدودیت‌ها شامل کاهش پروازهای ورودی به جزیره، تعطیلی کلیه مشاغل …

ادامه خبر »

معراج نادری سرپرست معاونت اقتصادی منطقه آزاد کیش شد/ تاکید بر شفاف سازی فعالیت‌ها و طرح‌ها

جعفر آهنگران ایجاد سامانه جامع فعالیت های اقتصادی در منطقه آزاد کیش را یک مطالبه مردمی دانست و بر تسریع فرایند پاسخگویی ، کاهش مراجعات مردمی، شفاف سازی فعالیت ها و تحقق طرح سازمان شیشه ای تاکید نمود . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از کیش، در مراسمی جعفر آهنگران مدیرعامل و رییس هیات مدیره این سازمان با اعطای …

ادامه خبر »

بهره برداری از دو طرح گردشگری و عمرانی در جزیره کیش

کیش – در مراسمی با حضور رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس دو طرح گردشگری و عمرانی با سرمایه گذاری به ارزش ٩ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال در کیش به بهره برداری رسید.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم که از طریق …

ادامه خبر »

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد

هرمزبان – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برکنار و “جعفر آهنگران” به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد. سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با حکم مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منصوب شد. مرتضی بانک در این حکم “جعفر آهنگران” را با حفظ سمت به‌عنوان “سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش” منصوب کرد. مشاور رئیس‌جمهور …

ادامه خبر »

امکان ثبت شرکت صوری و قاچاق کالا از کیش وجود ندارد

هرمزبان - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امروز خوشبختانه هیچ شرکت صوری در کیش حضور ندارد که هدفش فرار مالیاتی باشد و اصلا امکان ثبت شرکت صوری وجود ندارد.

ادامه خبر »

انجام عملیات پایدارسازی سازه واحیای بخش آسیب دیده بازار پردیس یک

هرمزبان - استاد سازه دانشگاه علم و صنعت ایران در بازدید از مجتمع تجاری پردیس یک گفت: عملیات پایدارسازی سازه و احیای بخش آسیب دیده بازار پردیس یک، ظرف چند ماه آینده انجام می شود.

ادامه خبر »

کارگروه بررسی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصصی در کیش تشکیل شد

هرمزبان - برگزاری نمایشگاه های تخصصی در کیش توسط کارگروه پنج گانه شرکت سرمایه گذاری، جمعیت هلال، مدیریت اجتماعی، مرکز توسعه سلامت و نیروی انتظامی بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

ادامه خبر »

سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان اقتصادی جزیره حمایت می کند

هرمزبان - دومین جلسه ستاد اقتصادی مقابله با ویروس کرونا در جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دکتر آخوندی رئیس ستاد اقتصادی مقابله با ویروس کرونا و اعضای این ستاد با محوریت حمایت از فعالان اقتصادی و کسب و کارهای آسیب‌پذیر ناشی از شیوع ویروس کرونا به‌منظور رفع بحران اقتصادی پیش آمده در جزیره کیش برگزار شد.

ادامه خبر »

علی اصغر مونسان: حقوق دولت در واگذاری زمین رعایت می شود

هرمزبان:مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : ساخت و ساز زمین های واگذار شده باید بر اساس زمان بندی صورت گیرد و در غیر این صورت قرارداد فسخ می شود و در واگذاری ها تلاش شده حقوق دولت و سازمان رعایت شود.

ادامه خبر »

تفریح و پایش سلامت گردشگران در جشنواره تابستانی کیش

هرمزبان:هجدهمین جشنواره تابستانی کیش از اوایل مرداد ماه آغاز شده و مسوولان برگزاری آن تلاش دارند تا با اجرای برنامه های متنوع تفریحی و همچنین پایش سلامت افراد ، سفری ماندگار از کیش را در اذهان گردشگران به یادگار گذارند .

ادامه خبر »

پرواز اختصاصی برای نجات بیمار در کیش

هرمزبان:بیماریِ پسر جوان در جزیره کیش وی را تا آستانه مرگ پیش برده بود و اگر با پرواز اختصاصی به تهران انتقال نمی‌یافت، سرنوشت شومی داشت. «محمود سلیمی» پدر این گردشگر تهرانی گفت: دلسوزی و تعهد مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش پسرم را دوباره به من بازگرداند.

ادامه خبر »