خبر فوری

تشریح دستاوردها و خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان ابوموسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی ضمن تسلیت ایام محرم و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و اظهار داشت: در روزهای نخست هفته دولت دو پروژه مهم در شهرستان به بهره برداری رسید.
وی نخستین پروژه ای که مورد بهره برداری رسید را پروژه رمپ شناوری فلزی بندرگاه ابوموسی عنوان کرد و افزود: رمپ فلزی نیاز به تعمیر داشت و از ابوموسی به بندر شهید رجایی انتقال داده شد و با اعتبار ۲ میلیارد تومان کار تعمیرات انجام شد.
فرماندار ابوموسی در تشریح دومین پروژه ای که در این هفته به بهره برداری رسید اظهار داشت: شش واحد مسکونی برای سکونت پزشکان شهرستان با اعتبار ۱٫۵ میلیارد تومانی احداث شد و در این هفته مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه های دردست اجرا

مهندس پوربابایی گفت: پروژه هایی همچون بلوار شهدای مدافع حرم، بلوار خلیج فارس، کتابخانه و فاز دوم بوستان امام خامنه ای در دست اجرا قرار دارند و ان شاءالله در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.
وی اضافه کرد: پیمانکار مجتمع مسکونی ۱۸ واحدی نیز وعده داده است که پروژه مذکور را تا پایان سال جاری تکمیل کند.
فرماندار ابوموسی با اشاره به خدمات هفت ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان اظهار داشت: از سال ۹۲ تا ۹۶ ، سی و دو پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۱ میلیارد تومان در شهرستان اجرا شد.
وی افزود: در سه ساله اخیر نیز ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

ابوموسی منطقه بکر سرمایه گذاری

پوربابایی در خصوص سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان ابوموسی گفت: با آغوش باز از طرح های سرمایه گذاری که موجب عمران و آبادانی بیشتر شهرستان شود استقبال می کنیم.
وی اضافه کرد: در زمینه جذب سرمایه گام های بلندی برداشته شده است و برای اولین بار و با همکاری سپاه شهرستان ۲۵ هکتار برای ناحیه صنعتی اختصاص یافته است و به مرور در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.
فرماندار ابوموسی این شهرستان را منطقه بکر سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: فرصت های سرمایه گذاری گوناگونی از قبیل گردشگری و فعالیت های تولیدی در شهرستان وجود دارد.
پوربابایی افزود: در سریع ترین زمان ممکن به درخواست های سرمایه گذاری رسیدگی می شود و در زمینه اخذ مجوزها و طی نمودن فرآیندهای قانونی یاری گر سرمایه گذاران خواهیم بود.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید